Happy Valentine's Day
som det blev alldeles nyss….
Kram på er ALLIHOP!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Tycker man ska kramas året runt…..
Denna dag har blivit affärernas uppsving, inte för att jag missunnar dom det men…… Visst skulle man väl vilja ha lite mer kärlek en dag som denna
Kram på er alla

Kramkalas! 

Jättekram till er allihop! 
Kram på er. Hoppas alla får en bra dag!

Kramiz på er alla underbara människor..
/Tindra

Hörde på nyheterna idag att Alla hjärtans dag inte alls är en "shoppingdag" i sverige. Under vilken lönehelg som helst säljs det för större summor än denna :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#6 Vad bra :) Då kanske folk gör vasd man ska på dagen, mysa o ha det bra :)

Jaa, det hoppas man ju i alla fall :)
kramar till er alla denna hjärtliga dag,, kram
Kram på er alla

Bamsekram till er alla på Alla Hjärtans Dag och resten av året .
Fick detta sms:et av en kompis, tyckte det var lite kul och fint :)
"Good friends are lika a good bra; they are comfortable and supportive, they lift you up and make you look good, AND are as hard to find!"
Lovely Valentines Day!

Så sant så sant 
Kram från mig.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Oooh vilken bukette rosor jag fick av min älskling :) Ska lägga in bild på den sen!!
Sänder värme och ljus till er alla!
Solen skiner här vid Vätterns södra spets, och jag har precis gått en runda och en främling överräckte en tulpan inslagen i rosa prassel-papper med ett rosa kort där det stod "glad alla hjärtans dag". Tulpanen hade vissnat, men jag har satt den i vatten och hoppas att den överlever. =)
Ut med er och sprid medmänsklighet och hopp!

Och vi som inte firar… min sambo hade köpt en flaska lukta gott till mig (för att jag beklagade mig över att jag ingen hade härom dagen) och jag har rört ihop chokladbollar till familjen till efterrätt :)

*kramas tillbacka*

Har varit ensam idag…
Aggepagge? Den dagen?
Happy valentins day…Kunderna har bombat pralinskåpet idag *L*
Jag fick en semla av sambon…
kram till er alla
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
kramar från oss till er alla o våra goa vänner ni ska få många kramar när vi träffas ni vet vilka ni är *L*

Kramar på er alla :D hoppas alla hjärtans varit bra för er :D
#27 Halledosingen, den var fin!!
Själv fick jag blommor av mina barn. När jag kom hem från jobbet så hade de plockat i ordning i köket och ställt fram två blommande krukväxter på bordet. Den ena var en röd krukros till mig och maken, med tillhörande kort, som var från sonen. Den andra var en lila primula med ett ritat kort från döttrarna.
De hade handlat för sina egna pengar, för att överraska mig. Mina fina gullungar!!
#28 Kan tänka mig hur bra det känsn att få ånt av sina egna barn :)

Har suttit själv, han jobbar i vemdalen några veckor nu så här är jag.. sitter och fryser och längtar efter en kram… får väl ta hunden och krama lite på
#30 Jag sitter också själv :)
Jag har vart iväg med mamms och dansat.. för att ha någe och göra. Och jag fick minsan en korv i baguett av henne;) OCH en coca cola!:) Gäller att uppskatta de lilla..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kram i efterskott
Jag tyckte det vimlade av killar vid blomsterstånden igår, många töser som fick blommor kan jag tänka. Själv blev man bjuden på semla..