Första förhållandet?
Hur gammal var du när du hade din första seriösa partner?
Alltså någon som du var kär i och var tillsammans med lite längre än en vecka ;)

har aldrig haft nån…*S**S**S* flickvän däremot…*S* 14…oc vi var tillsamans i fyra år….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
*fniss* Menade partner ;)

hihihi…bara retas ju…S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

första som varade mer än en vecka måste nog faktiskt vara killen jag har nu, och jag var ju 15 när vi träffades. (mer exakt 14, men fyllde 15 en vecka senare :P)

Jag var 16 skulle fylla 17 efter sommaren och det höll i 4år och 1 månad
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

När jag var 15 år träffade jag Patrik, pappa till mina två äldsta barn och ex make..Vi var ihopa exakt 10 år
Jag var 15, skulle fylla 16 när jag träffade min första kille. Vi var tillsammans i 1 år och 7 mån ungefär. Slutet är lite luddigt för mig då det var en hemsk tid.

Jag hade ett väldigt seriöst förhållande i mellanstadiet, när jag var tio-elva nånting. Vi var ihop i ett år lite drygt och umgicks ofta och jag var kär=)
Sen om det inte räknas som seriöst så var jag 14 när det var seriösare, det höll 8 månader.
tre veckor kvar till min 18-årsdag när jag hittade (eller snarare blev hittad) min första tjej som jag hade seriöst förhållande med.
Det höll i 5½ år. Det är fortfarande mitt längsta förhållande…
mvh Martin

jag var ihop med en kille när jag gick i femman o sexan.. rätt seriöst.. var ihop med han i ca 1.5 år.. mitt längsta förhållande än så länge…jag var kär i honom och han gav mig min första kyss
Jag var..14, vi var tillsammans några månader om jag minns rätt. Det var mitt första förhållande och det var helt klart mitt värsta.

Jag hade lite strö förhållande, det längsta höll i endast 3 månader, min sambo som jag nu är tillsammans med är det längsta, 2 år.
14 år var jag och han 17 höll i 4år..

när jag var nästan 16. höll i 5 månader. hade inte haft korta förhållanden innan. sen har det bara flutit på.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag var faktiskt 14 då.. Skulle fylla 15 samma år =) hehe så 14 =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
15 år.
/Maria

Jag var 15 och han 16 och det höll i 4 år på dagen

Jag va 17 och det höll i två månader ungefär.
15 år
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag var 13 och vi var ihop ett halvår. Han var 18 och blev förkrossad när jag gjorde slut.

16 år, han var två år yngre
Höll i 4 månader.

jag var 18 och han 25, det höll på i ca 1 år, mitt livs största kärlek.
Jag var 16 och det höll i 7 år, men han var inte mitt livs kärlek. Mitt livs kärlek mötte jag i vuxen ålder.
Jag och han hade precis fyllt 15 och vi var ihop i 1,5 år…

båda var 15 år, höll i 11 månader…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag var 14 år och han hade nyss fyllt 15 år.
Det är han jag är med nu, blev ihop 28 dec 2003, så nu är det ca. 4 år och 1 månad sedan.
Kärleken kommer och går men vi håller ihop ännu..
Jag var 14 år och det höll i 13 år han är far till min äldsta son…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Första seriösa är det jag har nu. träffades dec -05 och då var jag 16½.
Annars har det bara varit massa skit xD

wow abbi :)
Jag var 16 och vi var ihop ca ett halvår… då ryckte han in i lumpen, blev förälskad, dumpade mig och efter den gången har jag aldrig blivit dumpad igen….
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

14år, drygt 2 mån innan jag skulle fylla 15. Det höll till jag varit 18 i 4 mån. Så drygt 3 år och 6 mån.
när jag gick i sjuan var ajg ihop med en kille i 3 måander tror jag.. men det räknas nog inte, vi kysstes knappt. sedan var det i ettan på gymn, ett halvår. sedan när det tog slut blev jag ihop med exet som varade 5 år, sambo, förlovad osv. Nu är jag åter på dejta/pojkvän stadiet =)

mitt seriösa förhållande träffade jag när jag skulle fylla 16 och vi är fortfarande tsms! <3

Jag var 16. Vi var tillsammans i nästan 4 år. Idag, 20 år senare, är vi väldigt väldigt nära vänner. När vi blir gamla och pensionerar oss från karriärer och kärleksliv ska vi flytta ihop och stötta varandra genom livets höst. =)
Jag var 17 när jag hade mitt första riktiga förhållande. Höll i ungefär ett halvår.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag var 15 år när jag hade mitt allra seriöstaste förhållande.. Det vara i 11 år men efteråt ser man alltid alla felen.. Är nu inne på 10 året med en ny.. frågan är kommer de att hålla..
15 år, tokförälskad i skolans snygging.. det höll i mer än en vecka! ;-) men inte mer än en månad… Fortfarande 15 år, träffade kille nummer två. Det höll i 8 år!!!
Barnen fick jag i mitt nuvarande förhållande, det har gått snart 10år, still counting…..