hej!
hej alla!
är ny här på sidan och tänkte se vad det finns för folk här inne :) jag är en tjej på 22år som bor tillsammans med min älskade sambo i linköping :) vilka är ni ?
jag är Helene bor strax utanför borås,, 33 år ,, tillsammans med Jocke (spiriteye) men vi är särbo,, han bor på gotland

Har du bara fått ett svar stackare. Då flyttar vi upp tråden på första parkett genom ett till svar. =)
Hej på dig. Jag är adiafora, halvvägs mot 70. En ödmjuk bitch. Två barn. Lever och andas för musiken och de mellanmänskliga mötena. Bor långt bort. Vi ses!
Martin. 32. Singel. Malmö. :o)
mvh Martin
Emma, bor ensam men har just skaffat mig pojkvän vilket du kan läsa en hel del om i trådarna då jag fjantar mig om massa småsaker. Välkommen hit!

Johanna, 24år, bor i Sthlm(södra sidan) tillsammans med min sambo Daniel
Nina, 23 år, bor i helsingborg, har pojkvän sedan över tre år tillbaka :) Välkommen förresten :)
Välkommen hit =)
Kinna heter jag, är 33 år, bor med min sambo sen 17år, och våra pojkar på 6 & 8 år utanför Kristianstad.
Hej hoppas u ska trivas här=)
Heter Helena är 21 årgammal och bor i göteborg.Har precis skaffat pojkvänn=)

"Välkommen hit"
Tindra gift med Stefan bor med 4 barn och 3 katter i Helsingborg.
/Tindra medarbetare
Vicky, 20 år, bor i Munkfors med sambo, hund och katt :)
Jag är en gammal tant på 51år..enda problemet är att jag tydligen aldrig blir vuxen. Men jag har la 50år till, så det hins la med.Att bli vuxenn..
Jag önskar dig välkommen.chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag är…..år gammal och singel sedan…..år. Vidare så…..i Köpenhamn och är oftast…….i veckan. Tja, vad kan jag mer berätta, jo jag är lite hemlig av mig :)
Psst…vill man veta mer så får man PM:a…sshhh!
Välkommen, är ganska ny själv.