Vad händer i kväll...
Såå vad är planerna för lördagskvällen..själv sitter jag och dricker vin och ska snart ut och roa mig på harrys… TYcker jag är väl värd det när man har slitit skiten utr sig i veckan…
Har blivit erbjuden ett nytt jobb nämligen som regionschef över gbg-området, så det är massor att göra:D NU..
Ha en underbar kväll alla…
Kram Tindra;)
Jag sitter också och dricker vin :) Ska snart rasta hunden sedan jag ska jag träffa ett gäng tjejer :)
Hoppas du får en trevlig kväll :)

Mysgrisar….jag sitter ed en sketen 2,8 och försöker elda opp lite värme i hela huset…*S*…22 timmar utan ström….och bara eldstad i ett rum….*S*…men men …ylletröjans vänner finns ju…*S*
Tindra snälla , drick en pilsner åt mig med!
Ha en trevlig kväll go'vänner!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#2 haha stackare :) Hade jag haft ett privat flyg hade ag kommit på stört med lite vin eller öl till dig :)
Måste vara oerhört jobbigt att vara av med strömmen så länge!
Dricker också vin här och njuter av att strömmen är tillbaka efter ungefär ett dygns frånvaro. Senare blir det Melodifestivalen i soffan tillsammans med barnen. *mysigt*
JAsså en till usom varit utan ström.
Tur jag bor i en storstad, händer inte så ofta här :)

kan ju se det positiva i det också….fick tillfälle att meditera i absolut tystnad….bara elden som sprakade lite ibland…*S*…rena friskvården…hehee
Deppar och äter ostbågar till Melodifestivalen, typ..

nu ska jga draa och jag kan deffenetiivt dricka en öl åt dig branduir:)
Ha det bäst alla…

Ha de fint tindra!

ser simpson med em förkyld sambo
marsvins killarna springer runt i soffan, känner mig lite trött
är p¨å jobbet men ska bege mig till min kille snart som är hemma å e sjuk…
Uuuhhh…vad jag blev sugen på en liten pille flå´t pilsner nu! Har vikt lördagkvällen åt tvätt och datorn….men den där pilsnern skulle sitta…:)

Inte mycket…är hemma och är förkyld och snoret rinner…så ifoku är min kontakt utåt idag..
Har jobbat och just kommit hem för en stund sen. Joggade till och från jobb (måste skryta lite) skulle hellre ha suttit hemma och druckit lite vin, men får bli en annan gång, typ nästa helg ;-)
Hade det gott alla!!

Bara varit hemma och haft en mysig kväll med sambon

Jobbat. Sprungit omkring med sprutor och piller och jagat konfusoriska väggklättrare. Nu varvas det ner med musik och eld i öppna spisen.
Ha en skön fortsättning på lördagsnatten!
Fixat och hållt på.. fy tusan! Städade hela morgonen.. jag har ingen dammsugare, så får gå omkring me soppkvast:S De tar lite längre tid.. och så har jag en magsjuk katt också på råga på allt. Så får gå och torka upp kattspyor lite då och då^^
Kollar på tvn och sitter här sammtidigt nu iaf. Har inte gjort mycket alls förutom en artikel och så:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jag har firat min pappa som fyllde år i fredags.. o nu sitter jag o pratar med en urgullig kille på msn