Vi ger varann utrymme för våra egna intressen.
Lyssnar på varandra. Tror mycket på kroppskontakt också.
/Maria
ingen ting..Gapar o skriker som vanlig..gjör jag inte det så tror de mina att det är något hemskt på gång. Eller sambon att jag vill ha något..Va det här fel svar kanske??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Försöka äta ute, gå på bio ibland, vi firar varje ytterligare månad tillsammans genom att göra ngt roligt. Vi ger utrymmen för egna intressen. Tar hand om varandra dvs vill den ena ha massage så fine!
:)

pratar mkt om allt.Allt vi tänker och känner.Gör mkt roliga saker hela tiden!Träffar kompisar ofta så vi inte bara är med varandra hela tiden.
Spelar badminton ihop kontenueligt!
Man ska bli trött ihop,aldrig ha tråkigt med varandra!

Vi gör nog inte så mycket faktiskt. Men vi träffas så sällan nu för tiden. När jag kommer hem från jobbet så åker sambon iväg på träning tre dagar i veckan. Sen åker ju jag iväg till stallet efter jobbet också. För oss brukar det räcka att åka iväg en sväng med bilen. Vi är ganska lättroade. En fika så är vi nöjda. Men som idag, så åkte vi in till stockholm och fotade oss hos en fotograf. Så nu har vi finfina bilder tillsammans! Det va riktigt kul! Rekommenderas kan jag lova!
Vi åker iväg på tu man hand på MC-äventyr eller andra typer av älskogsäventyr. ;-)
Busar! Helt klart! Lägger små skittöntiga lappar överallt för att påminna honom om att han tex är söt när han sover, eller att han alltid lägger alla saker på fel ställe 
väcker honom mitt i natten för att med STORA ÖGON säga "jag tycker du är söt" och sedan vända på mig o somna om.
han skrattar mest åt mig 
han skiter i mina hästar, jag försöker skita i hans fotboll/handboll/sportnytt/ishockey/sportmagasinet/och så vidare :)
VE O FASA OM DET ÄR VINNAREV75 PÅ TV !
ärlighet ärlighet ärlighet.
Jag gillar när man anstränger sig för varandra. Man tar sig tid att göra sig fin, att överraska med en middag, att ha gjort något snällt eller ge något litet "bara för att".
Alldeles för lite… Men på något vis lever det ändå!

Skratt och humor är ett viktigt lim i vardagen. Att ha kul och skratta ihop är mitt svar. =) Ett bra practical joke, kan man leva och skratta åt länge…