Phuu äntligen helg igen
Såå var fredagen här igen och det vankas äntligen helg igen*underbart*
Så kära vänner vad har er helg att bjuda på?

är det helg?
jag ska sitta hemma förmodligen ensam när sambon jobbar. han var ledig i torsdags och måndags, det var han helg..
jo, vi ska titta på lägenhte 9 imorgon, innan han börjar jobba ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Vi ska sova på hotel jag och mannen och det ska bli underbart 
Jaa.. Inte alltför mycket antar jag… Pojken jobbar imorgon också, sen händer det väl inte alltför mycket mer än att vi åker till mig på eftermiddan.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Filmkväll ikväll, melodi festivalen imorgon. Och cykling,.
Just ja, kom ju på att jag ska till hästen för första gången på nästan en vecka imorgon ^^ Se hur hon har haft det, om hon överlevt utan mig :P Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
hejg!!suppa o slås och åka radiobil…Nej jag bara skåja..Det blir presis som vanligt..Hästar hundar mat .o sambon fortsätter att laga bilarna. Det enda som är olikt är att inte väkarklockan är på..Trevlig helg på er.chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
ja de blir väl en helg på lsarettet,, då min kärlek hamnade där akut i dag,,

Imorgon ska jag shoppa och unna mig lite nytt :-), sen ska jag ha en alldeles egen tv-kväll med melodifestival & film - varenda kväll har det varit något så jag vill bara göra ingenting alldeles själv!
På söndag ska jag på kalas och fira min brorson som fyllt 3 år
.
Sen är helgen slut! 
Morgondagen innehåller 1 styck födelsedag för nämnda Sajtvärd. Jag siktar på att vi åker ner till Sajberlena och tar med pizza, tårta och kanske en flarra vin eller två och beklagar sorgen tillsammans..
#9 Vad har hänt?
"12 Har sänt dig ett PM

men jag undra ju oxå ju… Vad har hänt skruttan, inget alvarligt hoppas jag!
#14 sänder dig oxå PM