Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 843 ggr
[SharpMissy]
0

Apropå att bli äldre...

.. jag fyller ju 36 idag och är fortfarande ung… *ler stort*

Men man är väl inte äldre än man känner sig, väl?

Filmsnutt

Telefonkontakt
0

Grattis!

Som reklamen säger, liviet börjar vid 40, så du är ju bara barnet ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

adiafora
0

GRATTTIS på din dag! Hoppas den blir full av värme, kärlek och skratt.  

Och visst är vi unga som fan!? Det är bara de där rackarns siffrorna som försöker luras.

tindra21
0

36 är väl ingen ålder man blir inte äldre än man gör sig ju:) Ialf är det de jag lever på alltså hoppet att det ska vara så….

MimmieM
0

GRATTIS!
Gamla människor är som häxor och troll, de finns bara om man tror på dem :)
Jag kommer alltid att vara ung.. det tror jag på och då är det så :)

Carpe Diem

Liss
0

Grattis!

Håller med.. man är inte äldre än vad man gör sig. Min mor är 50 år.. vissa dagar är hon dock som 80 år men dem flesta dagarna är hon 25 år..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

BranDuir
0

Grattis på födelsedagen goa vän!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Tunrida
0

Ålder är bara siffror. ;-)

Sol-Angelica
0

Grattis!

Det med ålder,,om ett år är du gammal…,jag var för ett tag sedan hos läkare, för jag hade haft ont i halsen och mellan 39 och över 40 i feber, i fem dagar,så jag sa till läkaren "jag måste ha influensan så här dålig har jag aldrig varit förut! "Nejdå säger läkaren du har bara en vanlig halsfluss,men efter som du inte är så ung längre så kan du bli så här sjuk av en halsfluss"

Ja hur gammal är jag då undrar ni väl ,jag är 37 år!!!….Cool

Kanske man borde gå i pension,,,(;

felidae
0

Aha, grattis då "barnrumpa"! Cool

Angelclaw
0

Näe, ålder är siffror som räknar hur länge vi vandrat på jorden, inte ett mått på hur unga/gamla vi är i sinnet :)

Det är som det sägs: Man är aldrig äldre än vad man gör sig, klyshigt som det må låta ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

fotokrafs
0

Som min make sagt ”När jag var 20 trodde jag att livet slutade vid 30 men nu vet jag att det bara börjat vid 40”

Grattis S-Missy!

Tesan
0

Grattis på dig o hoppas att ni haft en trevlig dag!

Ska man inte bli klokare ju äldre man blir……… något jag ser fram imot iallafallFot i munnnen

Nä, som jag ser det så har åldern ingen betydelse utan det är hur man känner sigKyss

Destany
0

GRATTIS

[SharpMissy]
0

Tack tack allihopa!!

Var det nån som tittade på den lilla filmsnutten jag länkade till? *garvar* Den var skitbra, i alla fall!!

[Sajberlena]
0

Garvar ihjäl mig!

Får mig återigen att tänka på hur jag agerar när jag besöker den ort jag växte upp på. Jag lämnade den som 18-åring och än idag, närhelst jag kommer dit, så spanar man efter gamla kompisar men ser aldrig någon. Varför?

För att jag spanar efter folk i 20-årsåldern! Glömmer totalt bort att det är medelålders, smårunda, tunnhåriga och utarbetade kärringar och gubbar jag ska kolla efter… SkrattandeSkrattandeSkrattande

[SharpMissy]
0

#15 Tack för igår, förresten!!

För er som inte vet så stod Sajberlena för firandet av min födelsedag med att bjuda på ädelost- och smördegsinbakade kycklingfiléer med pasta och tandoorisås, ananas/hallonpaj med lättvispad grädde och ostbricka med vin framför melodifestivalen på tv.

Mums!

Karmatarerskanise
0

#16 MUMS vad det låter gott :)

Liss
0

#16 De låter riktigt gott:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆