Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 859 ggr
Mimsivimsi
0

kolla in min blogg!

Hej sötisar!
Ville bara säga att jag fixat till min blogg!
Kolla gärna in den på http://emelysblogg.webng.com/
kramizar
mimsivimsi

Telefonkontakt
0

Varför bara massa reklam o viktminskning och sånt? :/

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

#1 Där är inte bara reklam?

Heda
0

trevlig blogg=)

Nicka
0

Fin blogg…Men Din vovve ser exakt ut som MinFörvånadSkrattande..inte så mycket som skiljer de åt…!

Liante
0

Massa reklam för att hon får pengar för det!

Mimsivimsi
0

Oj är det för mycket reklam kanske?

Tänkte prova och se om man kunde tjäna lite ören så la upp reklamen på prov..
Men är det för mycket ska jag ta bort lite, huvudsaken till bloggen är ju för att jag gillar att skriva inte för att tjäna pengar!

#4 - visst e hon söt! Stella heter hon o är korsning mellan bearded collie och springer spaniel. Vad är din för ras?

Ha det bäst!
Kram

Karmatarerskanise
0

Jag tycker inte det är för mycket reklam.

Liante
0

Jag tycker att det är alldeles för mycket reklam. Orkar inte läsa ditt inlägg eftersom reklamen stör så mycket.

Men alla är vi olika. :)

Karmatarerskanise
0

Alltså jag undrar om ni ser mer reklam än vad jag gör? Reklamen jag ser sitter på höger sida. Texten man ska läsa och menyn ligger i mitten och till höger. Ser inte hur reklamen, som dessutom är lite kan störa så mycket att man inte orkar läsa bloggen?

Liante
0

Jag ser reklam till höger hela vägen uppifrån och ner, sen under hela vägen och sen under menyn på vänster sida..

Karmatarerskanise
0

Varför bli det då jobbigt att läsa texten? Reklamen är ju utanför texten? :)

Liante
0

Jag tycker det stör jättemycket. :P Den blåa texten speciellt! Jätteutstickande och irriterande.

Karmatarerskanise
0

Okey ;)

Mimsivimsi
0

Det är ju mer reklam på t.ex. iFokus och andra sidor man ofta går in på. Där lägger de ju till och med in reklam i inlägg osv.

Ska nog ha kvar lite iaf, har fått in 20kr på klick redan på en vecka! Oskyldig  *klicka mera* hihi

kram

Johanna
0

tycker att det var en trevlig blog :)

massa fina bilder!

etteko
0

Jag måste faktiskt hålla med Liante lite, det är lite för mycket reklam för att den ska kännas personlig. Annars tycker jag den är jättefin, beundrar alla som orkar och har intresset till att lägga ner all den energi det krävs att göra en egen blogg eller hemsida på det här viset. Jag förstår absolut ingeting av sådant och skulle inte orka ansträngningen att sätta mig in i det.

Bra jobbat! :)

Mimsivimsi
0

Cool tack ni alla för snälla komplimanger!

-etteko, jag ska försöka göra reklamen mer diskret och kanske minska den lite också!

Ha det toppen så länge!
kram

Nicka
0

#6 coccer spaniel och terrier ! Vi har haft sån otur i år ! Sjukdomar & elände…skrivit i Min dagbok Om någon vill läsa…

KRAM från Mig..