Konstig magkänsla..
Min kille va ute i lördags. Han sa till mig att han sov i hans kompis soffa. Sen idga när jag kom till jobbet s amin arbetskamrat berättade din kille att jag råkade spy på honom i lrödags? jag ba va nej vadå? Så berättade hon att hon också sov där…(min kille sov hos tomas vars tjej är min arbetskamrats syster) Hon sa att hopn sov på soffan och han sov nedanför henne, men han säger till mig att han sov i soffan?
Hon blev typ förvånad att han inte hade nämnt de och jag märkte att hon blev lite små rädd… jag berättade för honom varför han inte sagt ngt, han ba nej men jag tänkte inte på de. De va ju inte gött å få spya på sig. Så messade jag honom å frågade varför han sa att ahn sov på soffan när hon sa golvet, då skrev han tillbaka. Jag ramlade väll ner… jag fattar ingenting:s Sen så har han skickat två sms skrivit du är finast jag älskar dig..t yp som han har ångest?
Hmm… Låter ju faktiskt liiite skumt må jag säga. Om jag vore du skulle jag ställa han mot väggen å kräva en förklaring!
Lycka till där!
Kram

Konstig magkänsla hade nog tjejen i soffan också…
Jag tror: Han ljög för att slippa undan en utfrågning, men nu sket det sig för honom, han försökte bortförklara sig och sedan när han fatta hur dumt det lät, har han dåligt samvete för att han ljög för dig, inte bara en gång, utan flera.
tänk att sanningen alltid till syvens ovh sist kommer fram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Eller så är han bara kille o tänkte inte på det.
Jag e lite av en sotnos, får för mig direkt att något är galet. För det OFTAST är så. Men ibland har man fel, även om det känns helt galet. Prata med varandra, öga mot öga och ha inte MÖRDARBLICKEN utan prata med gladstämning istället. Man får ut så mkt mer utav det.
Jo men han sa till mig nu att dem sov ihop.. fats han ramlade ner på golvet sen. Jag sa till honom att han inte sa de från början… att han döljer ngt om han inte ens nämnde de. han sa att han hatade sig själv å att han är jätte ledsen. Att dem absolut inte gjorde någonting blablablabla
Han va en kille, han sa inte som det var från början o sen blev allting jättekonstigt o nu står han med foten i klaveret. Tror att din kollega på jobbet hade blivit om något väldigt obevkäm i sin situation för att hon nu tror att hon satt din kille i klistret. :)
Det skliter jag i om hon tror. Hon säger till mig ärlight talat tror du vi gjorde ngt? va fan vet jag. Dem sa inte sanningen från början hon sa att han sov på golvet han sa att han sov brevid henne men sen ramlat ner unde rnatten! och den soffan e trång… hans kompis sov i andra änden… varför sov han inte brevid honom istället då?
Han skickar massa sms att han e så ledsen och att han ångrar sig. Men att dem sov brevid varanmdra som kompisar?1 Han känner knappt henne.. jag vet inte hur jag ska glöra:( Känner mig så sviken.. han vill att vi ses ikväll men jag vill inte det. Så lät kommer han inte komma undan.
Min arbetskamrat är min kompis också vill jag tillägga…
hm… först känner jag att "fan vad du är misstänksam!" om någon frågar "vart sov du i natt?" å så säger jag i soffan eller på golvet, äre väl skitsamma.. eller? sedan när det blev ordgrann utfrågning så äre som "oj, ah visst jag sov på golvet" och så.. jag tror att du innerst inne vet om du litar på honom eller ej. gör du inte det, så tror jag att ovanstående är obetydligt för då är problemen brtydligt större…
En sak bara, tror du att din arbetskamrat/polare skulle ta upp det så lättvindigt om han varit otrogen?
alltså grejjen e att jagt ror inte de gjorde ngt utan att haninte sa de från början. man säger väll om jag fr¨ågar vart han sov att han sov brevid min kompis?1
han sa att han inte hade sovit hemma och jag frågade vart han hade sovit och ahn sa soffan! såklart man frågar vart sin kille sovit om han säger att han inte sov hemma..
fick ett sms av min kompis: Varför e du sur på martin? det hände ingentind e du så dum somt ror de? Lär dig lita på dina vänner.
Men jag tror inte dem gjorde ngt bara att han ljög för mig från första början.. och hon säger att hon inte minns iom dem sov ihop:s alltigne en enda stor röra!
Kanske jag överdriver. men blir baar så less på att han inte sa de från början:( tycker inte det är ojkej att min pojkvänn sover brevid min kompis… Vi har sagt till varandra inan att det inte eokej att sova ihop med ngn annan…
han skickar sms hela tiden… varje minut…
Mne min kompis e sur på mig nu så det blir väll jag som får ta all skit:/
Mitt ex var otrogen emot mig, dumpade mig och alla hatade mig ?! livet är helt upponer.
#10, ahaa, nu är jag med… kanske sa han bara det han sa, för att han inte ville göra dig orolig, men sedan blev det bara fel?
mm kanske..
Men jag kan inte vara sur på honom mer. Han va ute igår med och ringd emig ttio ggr skickade sms.. så ah får vara bra nu:)
På trådskaparens begäran är detta inlägg numer låst för kommentarer.
SharpMissy/Sajtvärd