Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 970 ggr
Ceciliaolucifer
0

Löjligt förbaskat bråk!

Blir sååå irriterad! En småsak - JA, men ack så hmmm…besviken blev jag!!

Min Sambo diskade och jag skulle göra milkshake. Jag ser att det simmar en massa gojs mellan själva bägaren och den delen som sköter jobbet att mixa. Min ide är att plocka isär den och jag början. Visst vet jag att jag ska få ihop den sen. Tyvärr kunde jag bara få bort knivarna allt runtomkring men inte bägaren från mixerdelen. Då är det liter saker som ska på plats igen. Och jag ber Sambon om hjälp. Han lyckas inte och blir förbannad på mig för att jag skulle ha kommit ihåg hur jag plockade isär den.

Det var ju inte min mening direkt. Och jag blev väldigt förvånad över att han skällde ut mig för en sån sak.

Fine sa jag, och gjorde det själv. Det tog mindre än 5 min och vad paff han blev. Sen är han för stolt för att be om ursäkt?

*SUCK* det var min kväll..

ChristineL
0

Äh! Karlar säger jag bara… Och vilken skitsak egentligen, men såna är dom :P Förstår att det var lite frustration från din sida där :P

Ceciliaolucifer
0

jag kanske skulle ha varit glad över att han diskade? så allt kanske var mitt fel`;)

Karmatarerskanise
0

En liten törn på hans manlighet, då blir man lätt sur ;)

emsems
0

ah det ska alltid bråkas om något vet du =) Bättre bråka om sånt där som man sedan inser var löjligt, än att bråka om viktiga saker som sårar…