Hur klarar man...?
Hur klarar man som förälder att vakna upp ur sin koma och få veta att ens små barn är döda?
Det känns oerhört sorgset att tänka på vad det är mamman i Arboga ska vakna upp till..
För egen del, om alla mina barn var borta, hade jag hellre önskat att aldrig mer vakna upp…
Jaa har tänkt på det jag med. Är nästan så man hoppas, för hennes egen skull, att hon aldrig ska vakna… :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ja, jag vågade knappt skriva det, men det är ju vad jag känner också…

Jag hade tagit livet av mig. Det måste vara en värre plåga att leva vidare efter det hemska.
Men det kanske finns de som har styrka att gå vidare, jag skulle nog inte ha det. Mycket klarar jag, men inte att efå mina barn mördade.
Vad har jag missat nu?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tänder ett ljus för barnen och alla nära.
/Christine
Nemen fy! Kanske borde läsa aftonbladet lite mera..

Ja det är nästan så man skulle fundera stark på att ta livet av sej själv…
Ja, usch.. Visst var hon ensamstående? Då har hon ju bara barnen, annat hade det varit om hon hade haft en pojkvän/man.. Nej, usch.. Jag vet inte.. :/
Hennes sambo hittade henne…dom va nyinflyttade..Fruktansvärt…hoppas ändå att hon kan ta sig vidare ….och att hon kan tala om vem som gjorde det…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ja ibland kan man bara inte förstå varför sånt här händer. Känner stor empati för alla inblandade. Tror ändå att vi människor har en oerhörd inbyggd styrka och förmåga att klara av diverse hemskheter som sker som tur är, även om detta kan tyckas i värsta laget.
ja usch det är fruktansvärt. förstår inte hur man kan göra en sån sak, det är så sjukt så det finns ju knappt ord.
minns en sån händelse här i mina krokar en gång, en tjej som förmodligen inte mådde så bra, träffade nån kille som inte var jättebra, fick för sig att dom skulle mörda hennes föräldrar så dom skulle få livförsäkringen, gick hem och slog en hammare i huvudet på mamman och pappan, pappan överlevde men låg också i koma och fick ju vakna upp till att hans fru blev mördad av deras dotter….
Det finns så mycket sjukt här i världen :(
#12 Men fy vad vidrigt!
#7 Eller kolla på nyheterna… Du kan väl inte ha missat det varenda gång hela veckan? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Reportage i Efterlyst var det nu. Intervju med barnens morfar. Sitter bara med tårar i ögonen, fruktansvärt!
/Christine
#14 Jag sitter inte så ofta framför tvn numera..Så jo, jag har missat det. Jag måste säga att jag inte är jätte intresserad av nyheterna. De blir nog med hemskheter ibland.
Alex #1: jag håller med..Jag lider med den som skall berätta när hon vaknar..
Lena.P är jag i verkliga livet.