Ibland får man vara barn..
Idag håller jag och Andreas på att storstäda, jag fick i uppgift att ta hand om badrummet då det inte fanns något för mig att göra i andra rummet förutom att krypa på golvet. Såhär gjorde jag när jag skulle skrubba golv och kakel, ganska barnslig, men gud vad jag kände mig sööt!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Haha! Vad fint!
Ibland skulle det vara skönt att slippa ha badkar, det blir ju liksom aldrig rent därunder…
/Christine

Jag vill ha badkar, ska få det i nya lgenheten. Då blir de Andreas m får fixa badrummet ;)
Haha vad sött ^^
Jag har alltid velat tvätta golv som Pippi Långstrump gjorde :P
Jag älskar verkligen att ha badkar, det är så mysigt och skulle nu inte kunna vara utan :) men riktigt rent därunder vet jag som sagt inte om det blir :S
/Christine

Det där var ju både roligt och praktiskt. Helt perfekt med baddräkt så slipper man blöta ner kläderna :)

#5 och så ser man hur mycket man har gått upp i vikt de senaste månaderna… *dummadumma graviditetsfett*

Den korta tid man är gravid kan man unna sig det :) Passa på att äta det du vill äta, utan skrupler, du går ju upp i vikt i alla fall :)

#7 hehe, precis. Jag åt precis en lakritspuck påväg från affären ^^
Jag äter inte för mycket ialla fall, men har förövrigt lätt att gå upp i vikt så det är ju ganska oundvikligt nu när kroppen drar åt sig lätare.. Men men, träning och regelbunden bättre kost sen när ungen är ute så ska jag ner i vikt till mina gamla jeans, det är målet :)

Och det funkar ju för de flesta mammor så säkert även för dig :)
Vad mysigt att vara gravid, är glad för din skull :)

#9 Mysigt är det inte just nu, unge har kickboxning rätt på min urinblåsa nu. Woho ;)