Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 992 ggr
MimmieM
0

Fler röda dagar i almanackan

Enligt almanackan så finns det 4-5 röda dagar i månaden. I en fertil kvinnas månad finns det vanligtvis 5-7 dagar som är extra röda. I naturen är färgen röd en varningssignal - kom inte hit, jag är giftg/farlig/aggresiv/stopp!
Är det då så konstigt att man är extra stingslig under dessa dagar? Speciellt som man har valt att mixtra med naturen och resultatet blev att de röda stopp-dagarna fördubblades! Just nu hade jag mer än gärna tillhört den snoppbeklädda delen av befolkningen..

- Jag tycker att detta är ett alldeles utmärkt resonemang som understryker min rätt att vara på dåligt humör! Jävla hormoner!

Carpe Diem

Ijin
0

PMS…? Eller vad pratar vi om;)?

MimmieM
0

SJÄLVKLART PRATAR VI OM PMS!!!
Gahh *handen för pannan i en dramatisk gest*

Flört

Carpe Diem

Ijin
0

Haha, allt jag vet är att då springer jag och gömmer mig… Dom dagarna är livsfarliga;)

MimmieM
0

*Host* det var ju det jag sa ;)

Carpe Diem

MimmieM
0

*Host* det var ju det jag sa ;)

Carpe Diem

Aviendha
0

Jag är inte så farlig då faktiskt ^^ Förutom den tiden då jag åt p-piller, då flög det grejer o glas minst en gång i månaden, så därför lade jag ner.

Möjligtvis att jag blir lite sentimental av mig då hehe

fridaas
0

Min pappa har lärt sig att han inte ens ska titta på mig en sekund längre än vanligt, då brakar snart dörren sönder.

Och jag har lärt mig att inte dricka alkohol under tiden, för allt blir så grymt jobbigt och man överreagerar ännu mer än vad man skulle gjort i vanliga fall :P

Tur att det bara håller på i 3-4dar/månad

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

pson
0

#0 jag ställer mig hos dig MimmiM. Kolla på den här länken, och missa inte Dollys sköna " hyllningssång" till PMS   =)

pson
0

PMS Survival tips… till anhöriga  http://www.youtube.com/watch?v=mCwKbUVyHLY&feature=related

_RS_
0

Bara det är okej att grabbarna är tvära fem till sju dagar i månaden och bete sig hur f*n de vill, utan att de skall behöva förklara sig med annat än kamisk obalans så ser jag inga problem. Annars kan man gott försöka bete sig som folk ändå och, om inte annat låtsas vara på bättre humör än man är.

Alla förtjänar respekt, män som Kvinnor.

CarolineJ
0

När jag har mens så älskar jag min värmedyna och mina ipren mer än vad jag älskar sambon haha