Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 1534 ggr
Karmatarerskanise
0

Vem har kontrollen över kontrollen?

Vem har kontrollen över TV-kontrollen hemma hos er?

[SharpMissy]
0

Haha, det är helt klart SeaHawk!!

fotokrafs
0

Maken äger kontrollen.. men jag får bestämma vad vi skall se Skrattande

ChristineL
0

Jag, jag och bara jag! :D Om jag vore sambo skulle nog jag hålla i tv-kontrollen och han i dvd-kontrollen :P

[Sara_Elis]
0

Ja, han har väl hand om tv-kontrollen och jag över kontrollen över ljudanläggningen :-)

AnneN
0

Här är det jag som har kontroll över tv-kontrollen och även över det mesta andra

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Ha! Ha! Jag bor sjäääälv.. så jag har kontroll över ALLT:P erhm.. typ.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Här har jag kontroll över vad som ses på TV :) Skönt som tusan ;)

fridaas
0

Här finns ingen tv :D

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Gullan402
0

om singel trodde jag att jag ÄNTLIGEN skulle kunna ta kontrollen över TV-dosan men det är barnen som bestämmer… (Inte riktigt, det beror på tidpunkt o hur mkt de redan tittat på TV, o vi har faktiskt 2 TV-apparater så jag kan ju faktiskt sätta mig i ett annat rum…)

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Johanna
0

det är  jag här hemma ;)

_RS_
0

Jag bryr mig inte mycket om TV… det finner jag bara hjärndödande och tråkigt… Ibland försöker jag titta, men det slutar efter en kvart med att jag glömmer bort det och gör annat istället.

Jag lyssnar gärna på TV däremot, när barnen eller frun tittar och jag har lite svårt att få dem förstå att jag inte behöver se, för att höra vad som händer :D

Telefonkontakt
0

Dne är MIN! För det är jag som köpte tvn och har program som jag följer. Rör han min fjärr så dör han ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sovgott
0

Det är min man som har den kontrollen. Jag tittar ogärna på TV. Är mest bara blaj på den ändå. Det finns andra saker jag hellre ägnar min tid åt.

CarolineJ
0

Jag har den kontrollen haha. förutom om det är match där malmö är med. råkar jag röra kontrollen när det är match så kan mina fingrar ryka haha.

Som tur är så följer vi samma program annars typ.

MimmieM
0

Tv är en nödlösning, det är ytterst sällan den är igång och då är det väl mest att man kastar kontrollen mellan varandra. Brukar sluta med en film på datorn.

Carpe Diem

Beafer
0

jag :D

emsems
0

Jag. Jag bor först och främst själv, men om katten skulle ge sig på den får hon väl göra ett försök. När Per är där så är han mer intresserad av annat, men jag gillar tv, ser det som en del av livet (är det tragiskt) och måååååste få se allt jag vill =)

Buffaomini
0

jag, förrutom då de är sport. då ska man vara modig om man vill byta kanal ;)

Karmatarerskanise
0

#18 haha så sant så ;)

Johanna
0

#18 hihi.. ska vi testa o sen vems kille som är värst Flört

Liss
0

Jag måste kolla på en film innan jag går och lägger mig, annars kan jag inte sova. Så de är tusan tur att jag är singel och bor själv.. för de kan bli att jag kommer på de vid 23.00 eller senare och går då och lägger mig efteråt vid 03.00 eller så.

Dock är de värre med böcker:S Har fått långa av mamms nu igen så jag börjat .. och då blir jag så jäkla inne i de så jag läser hela boken ut. Och jaa.. då märker man helt plötsligt att de är ljust ute och fåglarna kvittrar och klockan visst 05.30 .. men men, då är de bara att vända kinden till och sova^^ Lite ot kanske .. men jag har kontroll.. typ, inte alls!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆