Trött på dårfinkar & dönickar?
Då kanske IntelligentPeople.com är något för dig?
Det är ett nytt online dating och networking community som uteslutande vill ha intelligenta människor som medlemmar.
Från sidan: IntelligentPeople.com kan ge dig möjlighet till nya, spännande bekantskaper med människor som liksom du har en högre intelligens än den genomsnittliga personen.
Man måste göra ett test, liknande Mensatestet, med 18 frågor, där man har 1 minut på sig / uppgift. Klarar man det, så får man upprätta en profil.
Intresserad? Klicka här
fniss, diskriminering av korkade människor x)
Helena

Visst är det..snart kommer GreenEyesOnly.com eller varför inte ThreeNipples.com… Hahah…
Så… hur många här är med där då? :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Haha, nästan så att man vill testa om man är kvalificerad nog för den sajten.. :P
#4 - Tänkte precis skriva det.. :P
Ska prova någon dag då man har mindre att tänka på:P

är med…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

En dag när jag är extra begåvad ska jag gå in och krossa hela systemet med mina kunskaper.
Fast jag har mer EQ än IQ, logik är inte min grej :)
Carpe Diem
#8 EQ;)
ska ge mig på detta nu, återkommer med resultat ;)
Jag testade, men fick inte vara med… =( skumt ändå för på mensas kom jag med, kom i något dom kallade "the 95th procetile". Men kom inte med här.. skumt. Men man kanske får skylla ifrån sig på att man var stressad för att man sitter på jobbet och chefen går förbi var 5e sekund eller nåt… =)

Härligt en ny site inte bara alla 100 andra som finns. Kanske man får bättre hugg där….
Mpste man skicka in bild på sig sj ?
Eller räcker det med att man mailar ?

#12 Det får du reda på när du klarat testet ;)

hahaha… helskumt ju! säkerligen så skulle jag inte komma in, men om jag hade kunnat så skulle jag aldrig gå med. sjuk grej. :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan