Relationer iFokus

Relationer

Etikettpsykologi
Läst 2332 ggr
Monakilling
0

avboka dejt

urs vad jag är deppad idag.. vet inte varför.. känns mig helt uppgiven.. över ingenting, eller allt kanske. Känner mig hopplös och vill bara hem å sova.

Hade en dejt inbokad idag.. jag var inte det minsta sugen på att gå så jag avbokade.. Känns… Vet inte om det är bra eller dåligt.. Känns skönt å slippa men ännu mer uppgivet.. Vad gör ni för att få tillbaka peppet på…Livet?

Karmatarerskanise
0

Jag går emot mig själv. T.ex så hade jag gått på dejten trots att jag inte kände för det.

Gjorde så en gång. Avbokade först, sen ringda jag tillbaka och sa att jag mådde bättre. Och nu har  vi varit tillsammans i 3 år :)

SeaHawk
0

#1 Det va väl en lång dejt då?? Förvånad

Karmatarerskanise
0

hehe ja ;)

Monakilling
0

haha ja det var ju också ett sätt… min plan är än så länge att jobba klart, sedan åka å rida.. alltid en själ-värmare..!

pson
0

Du ska göra det som känns bäst för dig. Om nu dejten inte var särskilt lockande, så fanns det säkert en mening med det, ska du se…    Så brukar jag tänka, och då blir det oftast mycket lättare att hantera  =)

Grafenberg
0

Gråt och tyck synd om dig själv, så mycket du bara orkar. Ät glass, titta på film, skit i folk.

Tills en dag känner du att "titta, solen skiner. jag är nog inte så ledsen längre."

Det är viktigt att tillåta sig själv vara deppig, man kan ju faktiskt inte vara glad jämt.