man skulle haft....
känner ni ibland så att "attans att jag har en karl/tjej det var en som jag skulle ha haft sex med innan detta…."?
Jag hade ett sååå fint tillfälle att ha sex med en av sveriges största artister. Vi hängde en hel kväll och hade skitkul, men så kl 4 på natten när vi började känna oss avslappnade och vänskapliga, vad gör jag? Jo jag inser att jag ska på ikea tidigt morgonen efter och drar hem. Mailat lite efter och så, men orkar inte hålla kontakt på distans.
förstå mig inte fel, skulle inte byta per mot honom, och detta var innan per, men… tänk om.. det skulle ha suttit fint alltså! fortfarande känner jag ett litet "attans.. han var allt bra fin alltså"…

Äh.. vaffan, det är väl ingenting att hänga upp sig på. Se det istället som.. "Visst, han var fin. Men jag gjorde ett undantag och avstod. Fan va bra jag är!"
Man kan vara kändiskåt, men man behöver inte dra det till sin spets ;)
Carpe Diem
Varför ska man behöva ha sex med alla för att vara nöjd dårå?:P Jag menar, de räcker väl ibland med en bra kväll ..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fast du har ju ingen aning om hur bra det här sexet skulle varit?? kanske skulle bli skit o då är det bättre att ha sina fantasier :)

Håller med, ibland är det bättre med fantasier :)
Carpe Diem
sant sant =)
Emma L, skyll del sjä-L.
kanske lite för många gånger har man tänkt så ja.. för alla dyker upp när man är upptagen :)