Blomma under kudden
Jag minns inte riktigt vad som ska hända om man lägger en blomma under kudden. Skulle man drömma om sin blivande man?
Har ni testat?

Då jag var liten så skulle man plocka 7 sorters blommot och lägga under kudden på midsommarafton för då skulle man drömma om den man ska gifta sig med =) Hmmm senast jag testade så drömde jag om hästar, betyder det att jag ska gifta mig med en häst?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hahaha, vi får hoppas att du inte gifter dig med en häst ;)
Ja, men så var det ja, på midsommar :) Kanske ska testa i år och se om man drömmer om killen :P
Bummer om jag inte gör det ;)

Nja det lär jag ju knappast göra =)
_**/Mvh Anne

jag har inte gift mig med den killen jag drömde om när jag provade det…. men å andra sidan gick jag bara runt i trädgården och hittade inte sju sorter så det blev någon plastblomma innifrån också…. kanske inte funkar då??
#1 Eller så var det lite symboliskt, att du ska gifta dig med en riktig "hingst" ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#5 haha ja så kan man ju också tolka det =)
_**/Mvh Anne
Tror INTE på ngt sådant.

äh, jag kan tro på allt så länge jag blir gift ;)
Carpe Diem
#8 Haha ;)

Finns de inga andra tips på hur man ska bli gift? :P
Carpe Diem
#10 Ja gift finns det nog miljoner tips till, men lyckligt gift är nog värre ;)

får kanske lägga en påse ärtor under madrassen och några majrovor under hallmattan så ska de nog gå vägen..
Carpe Diem
#12 haha, härlig du är:)
De är väl 7 sorters blommor vid en korsväg dessutom^^ Och alla måste vara vilda blommor, alltså inga från rabatten eller dylikt.
Och då ska man drömma om mannen i sitt liv. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#14 Jag håller mig till att hoppa över 7 järdsgårdar och plocka en blomma efter varje, sedan lägga dem under kudden.
I storstads miljöer är det svårt att finna järsgårdar så jag rekomenderar er att plocka en blomma i 7 olika rondeller istället. Kommer du levande ut ur detta företag så kommer du säkerligen bli gift också ;)
Carpe Diem
hahahaha!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha :)