Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2062 ggr
ladysurprise
1

Han kommer för fort :(

Fins de nåt man kan göra åt de?

CarolineJ
0

hmm har ni sex ofta?

för jag vet att om jag inte haft sex på ett tag så kommer jag fortare, sambon också.

Alvljus
0

Det finns fördröjningsspray man kan spraya på ollonet och även en del tekniker man kan använda:

http://www.tidig-utlosning.se/losningar.html

ladysurprise
0

På helgerna i blan är de barar 1 gång per helg för han vill inte eller orkar inte..

CarolineJ
0

Ni kanske borde prata om det. Säg vad du känner till honom.

Fråga vad han anser om sexlivet.

ladysurprise
0

#4Han tycker med att de de borde bli bäte o att de är dåligt i nu läget.. Men är de inte så med att om man är tjock så prodoserar kropen inte lika mycke hormoner som gör att man blir kåt? har hört de någon stans.. Stämer de?

CarolineJ
0

Hmm har inte hört det. Jag är själv väldigt överviktig men jag och min sambo har ett bra sexliv.

Däremot så är det klart att sexlivet kan bli bättre om man är mer normalviktig. Man mår bättre hälsosamt, man blir vigare osv

Kan det kanske i så fall ha med självkänsla att göra? Är det han som är överviktig eller? Han kanske inte mår bra.

Har ni varit tillsammans länge? Tänkte att om ni bara varit tillsammans ett kort tag så är det kanske känsligt ämne.

Det blev många kanske hehe.

ladysurprise
0

Självkänsla?  De är han som är över viktig.. han säjer att han inte orkar ibland.. 9 månader..

emsems
0

#5, jo jag har hört det med. Dels så brukar man vilja ha mindre sex pga självförtroendet om kroppen, men även som du säger så producerar kroppen mindre. läste det i en bok nyligt.
med exet använde vi en kräm som heter Xylokain som han smörjde på innan sex (några min) som finns på apoteket under sårvård. Jättebra!

ladysurprise
0

Kan nog va självfötroende med då..  Ok ^^