Relation till lärare?
Har eller hade du någon lärare som du kom närmare än andra lärare? Någon som kom att betyda lite extra för dig?
Berätta gärna :)
Det var i åttan. ´Vi hade en vikarie i svenska och engelska. .Han hette Daniel och var kanske 10år äldre än jag.. jag tror faktiskt han flörtade med mig, för han kom alltid fram till mig på lektionerna och stog vid min bänk och pratade och så.(på ett flörtigt sätt). sen hade jag tatt av en ring jag hade på och lagt den på bänken, och sen efter ett tag tog han på sig den utan å säga något,.. några timmar fter att lektionen var slut kom han på att han fortfarande hade på sig min ring haha.. han satt även väldit gärna och prata med mig på raster och så..
jag och mina tjej kompisar hade tjejkväll en kväll och då¨var det några som frågade om Daniel flörtade ed mig,.. de hade tydligen märkt att han la lite extra intresse tillmig.. själv i 15 årsåldern blir man ju såklart ochså lite småkär eller vad man ska kalla det.. men men.. efter att tag slutade han som vikaie och sen dess har vi inte setts..
Jag gillar många av mina lärare och vissa av dom gillade jag som fan. Ingen som jag direkt har någon kontakt med nu, eller blev särskillt personlig med så där, förutom givetvis mina ridlärare som jag hängt privat med.

Jag hade en lärare på ett seminarium (universitetet) endast och vi klickade direkt. Dateade lite, men han var för gammal för mig tyckte jag och dessutom träffade jag min nuvarande kille då så jag slutade träffa läraren.
Jag minns en kvinnlig lärare jag hade i grundskolan. Älskade henne. Hon var så snäll.
Lite tråkigt nu att man inte har kontakt med henne.
Våran svenskalärare i gymnasiet var homosexuell(manlig) och våran samhällslärare var också det(kvinnlig). Vi hade skit kul med dem, bästa lärarna någonsin. Dem engagera sig så jäkla mycket i varenda individ, glömde ingen. Efter ett tag vart dem "mamma" och "pappa" till oss baaaarn;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag har haft många lärare efter mig som ung tjej.
Tafsanden och smygnyp o s v.
Men den som tog priset var nog en lärare i gymnasiet. Han var klassföreståndare för parallellklassen, men drog med mig ner i kartrummet en rast och förkunnade mig sin kärlek.
Just så gammaldags romantisk var han!
Sen beklagade han att vi inte kunde ha ett förhållande så länge jag gick i skolan, men sen så…!
Han kunde gå och hålla min hand på rasterna, inför lärare och andra elever. Och jag var så paff så jag hade liksom inget att sätta emot.
Dock blev det inget. Jag var ju inte intresserad. Men nu är det nästan så att jag ångrar mig, för män med lite old fashioned sirlighet växer inte på trän!
Jadå, klart att det finns lärare som jag inte glömmer i första taget. :) Sådana som verkligen ser oss som individer och tar tid att lära känna oss, inte bara som ser oss som någonting i arbetet.. =)