Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 1199 ggr
Hatasallad
0

Ta upp kontakten igen

Haha, skriver en tråd till ^^

Jag har två kompisar till. Jag har känt dem i 3-4 år kanske. Träffade dem via en sida.

I början var vår kontakt intensiv, varade i några år. Sen tappade vi all kontakt med varandra. Tror det var för att vi hade våra problem att tänka på.

Och nyligen har vi återupptagit vår kontakt igen! På Valborgmässoafton var jag hemma hos den ene, och sen den 14:e maj ska vi upp till gbg och hälsa på den andra kompisen och gå på Liseberg :D

Känns så jäkla skönt att ta upp kontakten igen när man trodde den var förlorad :D

Är så glad :D

[SharpMissy]
0

Kul!!

Men sen är det ju så i livet, att det mesta går i vågor. Allt har sina toppar och sina dalar. Jag har haft många vänner, jag har haft få vänner. Nya vänner och gamla vänner. En del kära återseenden, vissa har runnit ut i sanden för gott. Och det är precis i sin ordning.

Man möter människor. Och möten är just vad de är - möten. Jag känner aldrig längre något behov av att upprätthålla kontakten med någon… blir det så blir det. Jag är en hel och komplett människa i mig själv. Ibland träffar jag vänner… vissa försvinner ut i periferin… andra återkommer. Utan anklagelser eller frågor. Jag lever i puls… möter vänner när det faller mig in. Eller så är jag ensam.

Karmatarerskanise
0

#1 Så är det för mig med.

Hennum
0

vad härligt :D hoppas vänskapen håller i sig den här gången. :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan