Relationer iFokus

Relationer

Etikettjobbet
Läst 1224 ggr
Telefonkontakt
2008-05-12 18:47
0

J*%&a bokare...!

Jag jobbar som sagt som timvikarie på förskolor och när en förskola behöver vikarie så ringer man upp vikarien och bokar in den…

Nu i förra veckan jobbade jag tre dagar på ett ställe och de frågade mig om jag kunde återkomma dagen efter, så jag blev inte bokad alla tre dagar på en gång.. Och när jag kollar mitt schema så bokade de mig aldrig…! Sånt är viktigt så andra förskolor slipper ringa upp mig och jag får säga nej, och så är det jag som får skulden för besväret..

Nu blev jag uppringd från samma ställe igen för at jobba imorgon, vilket är bra, för jag trivs och behöver jobba osv.. Men de jävlarna har inte bokat mig nu heller…!

Och förskolorna klagar på att det är sås vårt att få tag i vikarier då alla är upptagna, eller inte svarar i telefon eller redan har jobb.. Det är då inte mitt fel att de inte bokar mig.. Tur för dem att jag varit där förut och inte behöver kolla enirokartor…

Dumma bokare… *morr*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Buffaomini
2008-05-12 18:50
0

visst är sånt kul *ironi*

är också timanställd, båda inom vård och barn.
ialf så är sidan för barnomsorgen nere, och då kan jag inte ta bort mig när jag har jobb.
förrut har problemet varit att mig användar namn och lösenord inte längre stämmer.
så de gånger jag har fått säga nej, så har kvinnan som ringer ut blivit sur.
och varje gång förklarar jag att jag fortfarande inte kan komma in.
de svarar att de jobbar på de.

hur kan de då vara mitt fel?

martdat
2008-05-12 18:52
0