Fy vad jobbigt:(
Igår när jag skulle på spårvagnen så stod han där, mitt ex. Han va så fin och perfekt. Han satte sig brevid mig och vi pratade. Visst de va lite stelt men det flöt ändå på rätt så bra. Jag bara kände att jag ville krama om honom säga att jag fortfarande älskar honom:(
Sen gick jag av… allting kändes så tomt:(
Left here broken…

vet hur det känns.. :(

usch, fyfan vad jobbigt! finns inte mycket att säga till tröst heller, eller jag vet inget iaf… mer än att jag hoppas det går över snart såklart!…
alltså det har gått åttamånader sen de tog slut.. jag tänker inte på han så ofta, men när jag ser honom så kommer alla känslor fram. Men som tur är har jag barasett honom två ggr sen de tog slut:)
Jobbigt, jag vet hur det känns..
När det tar slut så vill jag inte se glimten av dem.. Hellst på år.
Paulina
Känner igen det där… Men det fanns väl en anledning att det tog slut också?

#4: det är ju både bra och dåligt att slippa träffa ofta, risken är att man glömmer det som var dåligt och varför det tog slut och bara kommer ihåg de fina minnena… men det är ändå bra att plågas mer sällan… hoppas det blir ännu lättare när du träffar honom om 4 månader då! ;)

hmm, ofta så idealiserar (eller va de heter) efter att ett förhållande tagit slut. När du ser honom så tänker du på alla bra stunder, därför gör det ont och känns tomt när han går…
Men som Emma säger så finns det ju en anledning till att det tog slut…
Nej de fanns ingen rimlig anledning tycker inte jag;)
I så fall tycker jag att ni ska sätta er ner och fundera vad som hände, kanske behövs för att få ett avslut?

Har han inte gett dig en bra anledning alls?
Carpe Diem
ingen bra alls:/ han har en ny tjej och så nu…