sex partners
Tycker ni det är viktigt att veta hur många sex partner eran respiktive haft?
nej. Spelar ingen roll för mig. Alla har ett förflutet.
hahhaha en rolig fråga faktiskt.. min nuvarandr karl sa att han blev lite chockad när vi träffades första gången, för efter fem minuter hade jag frågat hur många han vade haft sex med. hhaha! oops. jag var lite full. Var så nervös inför dejten att jag drack lite vin. lite blev tillslut mycket. ;)
jo jag vill veta.
EmmaL; vad får du ut av att veta det? alltså varför vill du veta?
kanke av ren nyfikenhet=)?
Jag frågade min sambo om det, mest för att jag är nyfiken av mig :) Och det stör mig inte att veta :)
vad sa han då:P? jag är ockå nyfiken haha
#7 Han blev mest förvånad över att jag var så nyfiken över sådana saker :P Har frågat en hel del om hur hans liv med hans ex var och så, han tycker att jag inte borde vilja veta det, men är man nyfiken så är man :P
Han hade iaf haft en sexpartner före mig så, var inget chockerande tal :P
haha d eva ju tur iaf;)frågade han inte dig:O?
#9 Nej han är av någon anledning inte lika nyfiken som mig :P Men jag tror att jag nämnt det för honom någon gång så han vet trots att han inte frågat :P
Jag vet inte om det betyder något.. men jag vet väl ung. hur många han legat med.. snarare han har berättat men jag lägger inte sånt på minnet (jag är glömsk). Vi pratar ju om vad som hänt i våra liv och om ex, relationer och han har ju fortfarande flera ex kvar som vänner.. sen är det ju kul att höra sexhistorier :-)
Men viktigt för mig är det inte.. men jag skulle tycka det var konstigt om han inte vill säga hur många om man väl frågar av nyfikenhet. Fast det klart om han hade haft flera hundra sexpartners skulle jag kanske bli fundersam.. ;-)
Ja jag brukar ju prata om ALLT med dem jag älskar. Så då prata vi även om tidigare förhållande och sexpartners.. Jag är väldigt nyfiken av natur:P Men jag tycker bara de är naturligt att prata om olika saker även om de innefattar något som hänt innan ens eget förhållande. De är ju spännande att höra om ens partner:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag är nyfiken av mig så det stör mig inte att veta sånt. Det är ju en del av ens partners liv. Nu är jag ju singel men när jag väl träffar ngn så lär den frågan komma upp förr eller senare:)
Jag är inte nyfiken på sådana saker… Hur många han har vatt med o vad dom haft för sig i sängen kan han få behålla för sig själv. Dock är min pojkvän glad över o berätta hur många han har varit med… Han är lite för frispråkig både på gott och ont =) haha
Undrar dock om såna killar som skryter över hur många dom varit med verkligen varit med så många eller om det rentav är skryt bara..
Nepp…det förgångna spelar inte roll alls. Varför ska man veta det???
Nej, det är inte viktigt. Men visst föredrar jag att min man har en hel del sexuell erfarenhet, sedan tidigare. Jag hade ju inte precis tyckt det varit så kul om han hade varit svendom när han mötte mig. *fniss*
Jag tycker inte det är viktigt men har ingenting emot att prata om det heller.
/Christine

Jag är nyfiken. Så jag måste veta. :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag är oxå nyfiken, men oxå för att jag gärna vill att vi ska ha haft ungefär lika många av någon märklig anledning.
Någon som man kanske ska tänka på är att hur kul tror ni att era respektive hade varit i sängen om de inte hade haft några tidigare sexpartners?
Varför bry sig om hur Grand Canyon blev till? Njut av utsikten istället.
Det är inget som är viktigt för mig. Tar han upp det så kan vi kanske tala om det, men det är inget jag frågar om.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag är alltid nyfiken och vill veta. Varför vet jag inte men jag är alltid nyfiken på personers sexuella erfarenheter. Roligt samtalsämne. :)
Nja, det är väl ganska orelevant anser jag. Nu är nu och då var då =) och som vissa andra skrev så tycker även jag att det är bättre med en erfaren partner och det måste ju finnas en anledning till varför han/hon är erfaren ;)

Jag vill veta allt! Kontroll- och slippa st¨å som ett frågeteckan när hans kompisar pratar med honom om den tiden som har varit.. Festivaler och sådär- då nämns oxå vilken tjej som var med då.. Jag vill veta det innan :)

Nej, jag vill inte veta, jag vill inte veta någonting alls. Det är absolut inte relevant enligt mig. Jag känner inget som hellst behov av att veta vilket nummer det står på min kölapp.
Om jag vet så vill jag veta mer och det mår jag ine bra av :)
Carpe Diem

Tror att det kan ha lite med hur många man själv varit med. Jag har varit med ganska många och tycker att det vore skitjobbigt om killen bara skulle haft en. Nu är vi på samma nivå ungeför och ingen känner att den har missat något. Kanke blir dumt…
Viktigt? Nej. Men jag är nyfiken och vill gärna veta. Fast inga ingående detaljerade beskrivningar. Och hellre en man som legat runt (fast helst inte för mycket), för då har han förhoppningsvis lekt färdigt.

Nej, är inte intresserad av det..eller rättare sagt så skulle jag störa mig på det, det är alltid antingen för lite eller för mycket. Jag har aldrig frågat någon jag varit ihop med hur många sexpartners dem haft, även om de frågat mig.

När man varit tillsammans i flera år så brukar ämnet komma upp. antingen som nyfikenhet eller lite mer undrande.
#29 Vi har varit tillsammans i flera år. Är inte mer intresserad för de :)

inte viktigt att veta. men kan vara kul. :P brukar bara fråga om jag känner att klimatet mellan mig och den jag undrar över är öppet för sånna "fåniga" frågor. men det påverkar mig inte direkt om dom varit med många eller inte. dom är så bra eller dåliga som dom är ändå, antalet brukar inte behöva spela någon roll. och det är ju hur bra dom är som har betydelse ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan