Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1660 ggr
[helenal]
2008-05-17 13:01
0

problem med ex?

Har ni haft problem med ex i erat förhållande?

SaraA
2008-05-17 13:15
0

Jo tack, det är bara förnamnet. Tror inte att jag har haft ett enda förhållande utan att killens ex ska försöka vara med i bilden hela tiden. Jag vet inte om killar i synnerlighet har svårt att släppa kontakten med sina ex, det är iaf den uppfattningen jag har fått efter mina erfarenheter.. Själv så har jag ingen kontakt med mina ex. Finns ingen anledning till det så länge man inte har barn ihop eller råkar komma väldigt bra överens tycker jag.

AnneN
2008-05-18 00:32
0

Både jag och sambon är kompis med våra ex och det ser jag inga som hellst problem med

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Aviendha
2008-05-19 11:51
0

Både ja och nej.

Hade kontakt med mitt ex en tid, då vi trots allt känner varandra på ett sätt som få andra gör. Men det hela blev rätt komplicerat, då nuvarande killen blev svartsjuk, så då bröt vi kontakten, dessutom tror jag den hade brutits ändå, vi hade helt enkelt vuxit ifrån varandra.

Killen har inga ex.. Han var singel i 4 år innan vi träffades, och jag tycker det är skönt. Men visst dyker det upp meddelanden åt honom lite då och då från tjejer som undrar "hur det är med kärleken?" utan att ha pratat med honom på tre år, men jag är väl ändå lyckligt skonad..

CarolineJ
2008-05-19 13:29
0

Min sambo har inte heller några ex. Han hade inga förhållanden innan mig eftersom vi träffades när vi var så unga.

Karmatarerskanise
2008-05-19 14:21
0

Nej, jag har aldrig haft problem med ex. Inte killen heller tror jag.

emsems
2008-05-19 14:22
0

nej inga problem, jag har inte kontakt med mitt ex å hans ex var det flera år sedan han ens såg, hon är nybliven mamma med sin karl och bor i södra sverige så

Liss
2008-05-21 03:00
0

Ja!
Har haft massa problem med mitt ex, och medans vi var tillsammans gick jag i samma klass som hans ex. Så de var rätt svårt att undvika henne..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

JossanH
2008-05-21 20:11
0

ja, min förredetas ex tålde jag inte alls.. Hon var så extremt fjäskig för honom hela tiden och droppen var väl när hon köpt en namnsdagspresent när han hade haft namnsdag (sitt andra namn!!) en månad tidigare!! Då fick jag nog o sa som det va… Sen träffade han inte henne mer än pratade i telefon några gånger och när han mötte henne på stan..

Min nuvarande pojkvän är väldigt bra kompis med sitt ex (som även råkar va en kompis till mig, men som jag inte känner sådär jättenära)… Än så länge är det inga problem med att de är nära vänner, jag vet ju vem det är han är tillsammans med :)

Sajtvärd på Iller.ifokus