Om att blogga
Vad är din relation till bloggning? Bloggar du? Läser du sporadiskt eller prenumererar du på någon annans blogg?
Jag är kluven.. ibland läser jag min systers, mest för att veta lite mer om hennes vardag för vi bor inte så nära varann. Men annars?
Själv vill jag inte blogga. Eller jag skulle nog ha velat om jag hade haft något intressant att skriva om dagligen. Men hur många bloggar handlar inte om "idag åt jag cornflakes till frukost" ?? Och hur intressant är det för andra att läsa?
Vad tycker du?

Läser inte, skriver inte.. fasligt ointressant
Carpe Diem
Läser en eller två vänner blogg om jag inte har ngt att göra. Skaffade en själv men insåg att jag inte har mkt att skriva i den så den står ganska tom ;)

Jag har blivit smått beroende av att blogga…
Blir iaf minst 3 inlägg om dagen =)
Och tydligen är de så pass intressanta att runt 60 pers om dagen läser dem…
Sedan läser jag väl runt en 20 bloggar om dagen…
Jag läser inte, Jag skriver inte, Jag är inte intresserad!
Tycker bloggar börjar bli fasligt överskattade^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har läst att det är farligt att blogga…
#5 Farligt?

#6 Ja, det stod i Metro för ett tag sen. Tror att de menade att det finns människor som är beroende av att blogga, men dog för att de inte fick blogga. Tror det var hjärtinfarkt eller nåt sånt.
Jag blev överraskad om när jag läste om några unga tjejer som bloggade om Mode och hur det är att vara ung tjej 2008, och hur mycket pengar de tjänade på det.
Hade helt missat "Blondinbella", och de andra tjänar kanske inte riktigt lika mycket förståss. Intressant fenomen dock. Och frågan är ju som sagt om det egentligen är hon, eller om det har börjat med henne och att någon mer marknadsinriktad därefter driver henne vidare.
Bloggar kan vara kul att läsa, följer en kompis kamp om att bli mamma, via blogg t.ex.
Sedan är väl risken också att (främst unga) bloggare kanske ibland är lite för öppenhjärtliga, och skriver om sådant som de senare kanske ångrar. Men som det brukar heta… en gång på internet - alltid på internet.
mvh Martin

Jag bloggar en del
Jag bloggar IBLAND….men det händer kanske bara 2-3 ggr per år…hahhahah
….Läser knappt andras heller…Då ska det vara VÄLDIGT intressant…
jag knåpar ihop ett par inlägg i veckan iaf. Har stadiga 40-50 besökare per dag, så nåt bra måste jag väl åstadkomma..
Läser vännernas bloggar, då vi nu inte hörs så ofta, da jag pluggar på annan ort. Men that's it.
Paulina
#7 Haha det låter otroligt :P