Helg igen!
Jaha, då var helgen framme igen :)
Hur ser planerna ut för er?
Idag har jag bowlat. Senare ska jag och killen mysa med lyxräkmackor fraför en bra film.
Imorgon ska vi till svärmor, hon fyller år.
Söndag då det är morsdag ska jag så klart träffa mamma :)
Idag blir det bilträff i Ystad med pojken och nåra kompisar.. Imorron ska vi städa iordning ladan o så inför studenten o söndag ska vi till farmor o äta =)

Jag ska packa, packa och packa lite till. Och åka och gratta killens kusin imorgonkväll som fyller år. och sen så packa igen
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Men usch vad fort det går.. eller det kanske är bra^^
Idag ska jag iväg och dansa arslet av mig igen. Hela kvällen blir det. (Line dance)
Och imorrn ska vi flytta mammas tv hylla till mig förhoppningsvis. Och hänga upp mina hyllor i köket äntligen.
Och söndag är det som sagt morsdag. Då ska jag väl åka hem till mammsen med nått gott tänkte jag.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag ska väl göra så lite som möjligt. Försöka övertala min man att åka in till stan och shoppa lite. Söndagen gör jag inget särskilt, men jag misstänker att ungarna ritat lite teckningar, som vanligt.
Blir mest lugnt för min del. Ledig ikväll men jobb resten av helgen.
Räkmacka lät gott - det skall jag nog sticka iväg och handla hem till så blir det räkmackor hos mig också ikväll :o)
mvh Martin
Helgen började inte alls så bra som jag hoppats…
Jag och maken har varit gifta i knappt 10 månader och i samband med det tog han mitt efternamn (för bekvämlighetens skull)..
På våran ytterdörr däremot har hans gamla namnet hängt med tills idag, då de äntligen efter påminnelse ändrat namnskylten. Irriterande nog har de också tagit bort mitt E medan J minsann får stå kvar.
Typ
Från att stå: Aaaa E/ Bbbb J
Står det nu: Aaaa J
Nästa trista grej är att maken jobbar över flera timmar idag, han ringde nyss och berättade att han skulle till S-tälje och trafiken är inge kul nu heller så.. Jag kunde hängt på men.. det är riktigt trist att sitta i en bil i man vet inte hur länge.
Men helgen skall nog inte bli helt förstörd :-) fint väder som håller i sig, och pelargonen som blommar så vackert och härligt röd håller en riktigt bra sällskap medan man diskar och gör annan tråkgöra. Hoppas på myskväll och utflykt imorgon
Önskar alla en underbar helg!

ikväll blir det lugnt… vi ska äta middag snart (daniel håller på o lagar baconinlindad fläskfile),
ska ut en sväng m Terese senare o gå med våra monster :)
imorgon jobbar jag 8-15, ska sen åka o köpa däck till bilen, köpte ny bil igår o fick bara med vinterdäck..
söndag är det jobba som gäller igen… 10-17.. o ringa älskade mamma såklart!

Är just hemkommen från jobbet. Ska dra på stereon och rasta dammsugaren.
Sen kommer några vänner och då blir det ev. en tur till ortens enda krog.
Imorgon blir det disco i stan.
Hoppas att alla får en riktigt rolig helg för det ska jag ha 
Ikväll blir det filmkväll och imorgon blir det dubbeltfirande. Både jag och christineL här på forumet har fått jobb idag. Så vi ska väl ut och äta på grekiska och sen festa på kvällen är det tänkt :)
#10 Grattis!
mvh Martin
#10 Grattis till er :) Var har ni fått jobb?
Marnyman; bra plan :P
#12 - Sofie har fått jobb på plantagen och jag på ett stödboende för döva med autism! Ska bli så jäkla kul att få prova på nåt nytt :D
/Christine
Döva med autism, det låter som en utmaning det! Har jobbat med hörselskadade och döva barn under en sommar en gång. Riktigt kul och givande.
Grattis båda till era nya jobb!
mvh Martin
#13 Vad spännande :)

Nu é det ju redan freda kväll o jag sitter med ett glas rödvin o lite gott-gott till!
På lördag har vi endast planerat in att åka till hästen o ta ut henne på äventyr, är det fint väder kanske det blir en tur till havet oxå1
På söndag så är det 6års bröllopsdag för oss så vem vet vad som händer då…

Jag har öron inflamation så har fruktansvärt ont! Var hos läkaren i dag och fick medicin så nu får jag bara hoppas på att jag blir frisk snart.

min helg blir lugn hade jag tänkt, jag är nämligen ledig!! ska jobba häcken av mig nästa vecka, så jag har bestämt att vila upp mig innan…. ikväll ska jag slappa, har passat världens bästa brorsdotter hela dan. imorrn har brorsan kalas och på söndag ska jag bara städa och vila och sånt. och gå och lägga mig tidigt så jag orkar med nästa vecka.. ;)
#17: stackars dig! jag hade öroninflammation för bara nån vecka sen, det är ingen lek!! krya på dig…
Ikväll blir det jättetråkigt.
Imorrn däremot blir det marknad, och så fest på kvällen i guess (:
Söndagar är mina hatdagar. Av den enkla anledningen att de alltid är så trista och grå. Men jag ska la inte göra så mkt då och sen blir det till att åka hem (:

Är hemma hos mamma, ska jobba imorgon. Städa kök och matsal på min förra arbetsplats, yippie…
Sedan ska jag åka och hämta en illerhane på söndag, en vacker albinopojke! Så lite farande blir det allt :)
Carpe Diem

#18 Tack så mycket! Ja, de gör verkligen hemskt ont med öroninflamation!
Var glada att ni får sånna problem på vardagar så ni kan få medicin.
Jag fick det på en lördag och akuten tog inte emot mig. Så jag fick ligga hemma med smärtan till trummhinnan gick sönder.

#23: jag fick det iofs på en vardag, men det fanns inga läkartider så jag fick vänta på medicin… en sjuksyrra kunde kolla i örat och säga att det såg illa ut i båda öronen och troligtvis var inflammation, men ingen läkare hade tid. så jag fick snällt åka hem igen… till slut fick jag privatläkartid dan efter genom malmö opera, som jag jobbade för just då. de behövde sin ljudtekniker…
#24 Sprack din trummhinna också?

#24 Va jobbigt! Jag tror min trummhinna va nära på att spricka. När vi satt i vänrummet grät jag av smärta! Kändes som jag skulle dö! Nu känns de bättre fast jag hör jätte dåligt!
Jag gråter också vid öroninflamation. Det är hemskt och jag tål ändå mycket smärta.
Jag kunde blåsa ut luft genom örat när trummhinnan var sönder ;) folk kunde höra det hha
Jag har jobbat i butiken till kl 16 .Gick sen ut i trädgården för att rensa och klippa gräs.Imorgon ska jag plocka fram alla café möblerna och tvätta rent dom och pynta upp med blommor.Vi öpnnar cafét om någon vecka.Kanske blir en smygöppning imorgon om vädret håller i sig..Ska börja med 7 dagars vecka i butiken nu så det är bara jobb jobb jobb.Håller på med att jobba fram 2 utställningar som ska börja om 1 resp 3 veckor och det ska bli sååå roligt..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/