Sommar sol och bad, och ett glas vitt? Det såg inte helt fel ut :o)
mvh Martin
Åhh, det såg bra härligt ut! =)
Måste visa en bild som jag gillar, utsikten från fönstret vid datarummet hos min pappa. Det är vad jag tycker är hemtrevligt mys en sommardag =)
Paulina

Söt hon är lillaMaja:)
1# hehe det e faktiskt skumpa;) jaa det var himla mysigt igår!:)
2# ååh va hemtrevligt å mysigt de såg ut då!
ser myigt ut:)

Härliga bilder allihop.
Sharpmissy, läste om någon större skogsbrand i närheten av Växjö, inget som drabbar er närhet?
mvh Martin

20#Åhh, den såg ju riktig god ut

#21 det e den verkligen. riktig fräsch men ändå lite söt.
#22 Lite söt? Både spriten och piggelin är ju proppat med socker ;)

jo visst e det socker men spriten alltså läsken är ju ändå syrlig.
Mja, för mig smakar nästan all läsk bara socker ;) Kan bero på att jag aldrig äter saker med socker i.

#20 Har kört med den där drinken sedan jag var i 14årsåldern och jag ledsnar fasiken aldrig på den. Den ger en somrigkänsla och är gooood när den är iskall.

Jag blev bjuden på den för tre-fyra år sen och sen dess har den varit nr 1 :o)
#20, Vi brukar köra på vodka Päron, det är toppen!

#27 Den är ju iallafall bra mycket friskare än vodka och redbull :) Även fast vodka och redbull är gott så slår det definitivt inte piggelin, sprite och vodka :)
Då får man väl ta och testa det en dag i sommar :)
#18 Haha, jo nog drabbade den oss, alltid. Vi skulle ju åka en vända på motorcykeln, men vi kom fram till brandhärden och sen fick vi vända. Vi fick köra en himla omväg, men det kan man ju aldrig klaga över när det gäller mc-turer.
Sen på vägen hem igen, så stod vi där vid den lokala macken och inandades rökgaser tillsammans med halva byn som samlats där. Typ så.
Branden verkar ju ha börjat i vägrenen, så jag ger mig fanken på att det är nån dummer som kastat ut en cig eller nåt från ett bilfönster.