OT Jellyfish
Comments? ;)

En gelefisk! Du har köpt vatten på påse, grattis!
Jag ska nog tänka mig för både en och två ggr om jag blir hembjuden på mat hos dig Hera :P Mitt vegetariska liv räddar mig!
Tycker bättre om fiskar i annan påsar, gärna med texten "haribo"eller "karamellkungen".
Carpe Diem
Kan inte låta bli att kommentera…….
Manteter, bara de inte bränns *S*

Oh.. lite sambal olek som tilltugg kanske :))
Carpe Diem

Jag kopplade först inte alls. Tyckte inte det va nåt speciellt med påsen du köpt… det va ju mat i den. Men sen läste jag VAD påsen innehöll. Haha! Visste inte att det fanns en marknad för maneter =)

Det är sånna "man e(ä)ter"..
Carpe Diem
Haha jag undrar VAd det är man ska äta, för precis som du skriver MimmiM så består ju maneter av vatten ;)
Ska ha folk här på lördag, funderar på att ha det som förrätt utan att berätta vad det EGENTLIGEN är, för att se om dom gillar de eller inte ;) råååååååå Hera
#9 Hera jag hade mördat dig om jag varit bjuden och ätit nåt jag fick veta vad det var efteråt!! *garv*

Fast det står ju klart och tydligt "jellyfish", vatten (…)" så jag är räddad ;)
Carpe Diem
Yuck, Hera, hur tillagar man? :P
Helena
Man ska inte tillaga. Man ska bara kyla ner det innan servering ;)
#10 Jag är faktiskt inte så hemskt på riktigt. Men tanken kittlar lite ;)
Yuck :P Vad gör man med det eg? Alltså.. hur äter man det (eller inte) och till vad och ja.. ;P
Helena
Ja, typ som nudlar ser det ut som på bilden :P
men.. kallt? :P
Helena
Haha jaaa :P Jag vet, det verkar, ÖRK! ;)
Ja, usch^^ Är du säker på att du vill äta det? Ska du inte ge det till hunden? ;)
Helena
Hahaha, kul att de har översatt det med jellyfisk. :P
Uäääh, berätta hur det smakar sen! ;D
Juve eller hur :P
Jag ska berätta, när jag väl tar steget ;)
Sitter du och laddar upp nu? ;)
Njä, jag ska spara det till ett speciellt tillfälle :P När du det uppkommer ett sådant ;)
Om inte Hades "råkar" ta påsen först? ;)
hahaha mmm ;)
urs!