Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1505 ggr
[mia-38]
0

Kvälls- eller morgonmänniska

Vad är ni?? Piggare på kvällen än på morgonen eller tvärtom?

För mej är det så olika. Kan komma in i en period då jag är kvällspigg och morgontrött…..helt vad man vänjer sej vid.

MimmieM
0

Jag älskar att vara uppe tidigt på morgonen, men jag har så sjukt svårt att gå upp bara för att göra ingenting speciellt :) Men jag är envis och stannar uppe allt för länge de flesta kvällar trotts att man ska upp och jobba tidigt.
Just nu är jag morgonpigg och kvällstrött, nästa vecka kan vara tvärt om!

Carpe Diem

fridaas
0

jag är nog ingenting av det just nu.. men visst jag sover hellre på morgonen än på kvällen, så är nog en kvällsmänniska då

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Martin
0

Alla gånger av alla: Kvällsmänniska

mvh Martin

svartelbas
0

jag är definitivt kvällsmänniska, eller nattmänniska. mår som bäst sent på kvällen eller framåt småtimmarna. morgnar går fetbort. kan må okej på förmiddan om jag har nåt att göra, typ jobb och så, men är jag ledig gillar jag inte alls förmiddagar!

siddelina
0

Morgonmänniska. Jag kan vakna av mig själv vid 5 och stiga upp. Älskar egna tysta morgonar, så har det varit sen jag var liten. Gissa om mina föräldrar var knäckta när jag ville ha frukost klockan 6 Glad

Sovgott
0

Morgonmänniska! Men det går lite i perioder… Ibland är jag kvälls-människa. Är nog ganska anpassningsbar beroende på i vilken situation jag befinner mig.

Karmatarerskanise
0

Kvällsmänniska. Lätt!

[Vargnatt-]
0

Kvällsmänniska! Men ibland är det mysigt att vara uppe på morgonen när allt är lugnt och mysigt :)

JossanH
0

Jag är till största del B-människa. Orkar inte upp tidigt på morgonen.. Har lyckats effektivisera min morgon från 50- 25 minuter… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sandra
0

Om man är både morgontrött och kvällstrött då… vad kallas det? För en sån är nog jag då.

VeNyRa
0

säger samma som #10 trött hela tiden.

emmsaaan
0

Kvällsmänniska, absolut! Men den enda tiden på dygnet som jag kan plugga eller så, är på morgonen ;)

Liss
0

Super duper trött på morgonen, har super svårt för att komma upp.

Medans jag älskar natten.. då sitter jag uppe ensam med ecko fjärt i famnen och tittar på film osv. Brukar oftast sitta till 03.00 ungefär.

Fast när man väl kommer upp tidigt så är de himla mysigt att se hur de börjar ljusna och allt är tyst förutom fågelkvitter.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
0

Jag är lite av både, men jag föredrar sen natt framför tidig morgon

Betty
0

Är en morgon människa, och ligger i koma vid 11-12 på kvällen…detta har kommit på äldre dar, innan var det tvärt om…

CarolineJ
0

jag är absolut en kvällsmänniska. Johannes är "normal" han går upp vid nio och går och lägger sig vid 1. men det har det blivit ändring på nu under sommaren för han sommarjobbar som tidningsbärare hehe.

emsems
0

Jag är en allitd-människa. Jag är pigg jämt jämt. 5 min på morgonen är jag lite som en zombie, sedan är jag igång hela dagen och kvällen. Sedan någon gång då och då kan jag vara en zombie hela dagen för att ta igen all energi