Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1284 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad göra när det regnar?

Har ni några bra tips på vad man kan göra när det regnar nu under sommarhalvåret?

Vad gör ni för att mysa till det, eller för att få tiden att gå?

Saaba
0

Jag läser bok, ser på film och brottas med illrar. Men just nu tror jag att jag ska baka en cheesecake.. om jag orkar.

AnneN
0

Sitta vid iFokus =), läsa, baka, se film, gå ut i regnet (kan vara skönt om det är varmt i luften)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Telefonkontakt
0

Dra på sig badkläder och bada i en balja :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

CarolineJ
0

nu har vi iofs balkong där inget regn kommer in (inte inglasad men taket kommer för långt ut) Vi brukar sitta där och spela spel.

prellen
0

Hoppas det kommer regna mera då gräsmattorna ser ut som Greklands numer.

Sessan1
0

Det finns mycket att  göra när det regnar, bara man har fantasi :) Jag, bakar ibland, sitter vid datorn, läser ngn bra bok, löser korsord, med mera.

MimmieM
0

Jag brukar sätta mig med ett handarbete av något slag om jag är ensam. Eller göra långkok, numer ingår brödbak också i listan.. Eller.. myser ner mig i soffan och glor på film!

Carpe Diem

abbis
0

Städar utan dåligt samvete ,läser utan dåligt samvete , tar paraplyet och går en promenad,härligt med alla dofter.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Wiizy
0

Gå ut och gå såklart?! gillar inte alla regn? ;P

Jag skulle kunna vandra flera timmar i ösregn om jag hade en hund, inga prolem! *s*

//Wizy

MimmieM
0

Om det är sommar med stooora vattendroppar och det är sådär ljummet så är man ju ute. Men piskande hällregn i november får mig att stanna inomhus.
Vattenpölar är roligt året om!

Carpe Diem

[SharpMissy]
0

Förra sommaren köpte jag fem målarböcker och tre fyra jättepack med tuschpennor… sen satt vi inne och målade hela dagarna, jag och barnen. Så bakade jag. HEMSKT goda amerikanska blåbärsmuffins och jag gick upp tio kilo den sommaren. Jag har inte gått ner dem än…. :-(

Destany
0

jag sitter vid datan eller tittar på film… eller så umgås jag med kompisar..kelar kanske lite extra med katterna =)

emsems
0

Passar på att göra saker som jag inte annars hinner; jobb, laga mat (storkok), baka, fixar ny musik till ipoden, letar lägenheter, kollar inredningstidningar, borstar katten, städar, tvättar, ser tv… Sånt =)