Att säga nej.
Nu har jag tjorvat till de igen =/ Varför är de så svårt att säga nej?!
I förrgår var jag på fest och träffade min gamla kk, han börjar såklart kladda på mej. Nu är de så att jag vet att han har hållit på med droger (kanske gör de fortfarande?) och jag är väldigt mkt emot de!
Nu har han ringt och smsat i två dagar och jag vet inte vad jag ska säga eller göra.. Jag har ju inga känslor för honom (mer än möjligtvis lite kåthet) och jag hoppas att ha inte har de heller
MEN då fick jag ett sms igår där de stod, "jag vill träffa dej för att lära känna dej bättre, har saknat dej". Hur ska jag tolka detta? vill han bara knulla lr har han verkligen känslor för mej?
Och jag har ett till problem, har haft mens i en månad typ, har en p-stav i armen och de först året hade jag ingen mens alls men nu har jag de hela tiden, vill ju inte ha sex när jag har de… =(
Mja, antingen vill du träffa honom och ha sex. Då säger du 'ja'.
Eller så känner du inte för det, utan tackar vänligt men bestämt 'nej'.
Men du, du måste prata med en gynekolog, ska det verkligen vara så att du ska blöda hela tiden? Jag vet hur det kan kännas…. tack o lov slipper jag det efter min endometriedestruktion, men sånt får man ju göra om man är som jag, steriliserad. Idag blöder jag några droppar under en halv dag, sen blir det inget mer.

fan också! Nu har jag ångest, de går inte att beskriva…ska till honom sen, tror inte att jag vill.
Känner du att du INTE vill så åk inte dit! Hade du velat så hade du inte haft ångest över det…då hade det varit självklart….

men vad ska jag säga till honom då, känns så jävla taskigt.. vi har ju bestämt och allt.
Det är bara att säga att du inte vill. Det är inte taskigt, det ä'r ärligt! Stå på dig tjejen!
/Christine
Säg som det är,,,Du skrev att du inte har några känslor för honom…bara kåthet isåfall…Vill du ha han som kk igen?? Och om han nu knarkar??? Vill du inte så säg det till honom…

har sagt, de känns skit jobbigt!
Bravo! Strunta i honom nu och gå vidare.
/Christine
Hmm… så om någon vill ha sex med en, så måste man ställa upp för att man lovat? Är du ägare av din egen kropp eller har du gett bort den till honom?
Varför ska man vara så rädd för att såra andra hela tiden? Allt beror ju på HUR man säger det. Om man är ärlig och säger det på ett så schysst sätt som möjligt, så har man gjort vad man kan. Man kan ju inte ta ansvar för hur andra väljer att reagera hela tiden?
I så fall kunde aldrig någon exempelvis göra slut med sin partner, för det är ju sårande om något?

Jo, jag tror nog att jag gett bort min kropp. Du har ju såklart rätt och man förstår de när nån säger de, men samtidigt kan de vara bra att ha nån att ha sex med;), men då kan ju iofs jag ta första steget.