midsommar
Snart är det ju midsommarafton….
Vad ska ni hitta på???
jag ska vara med ett par kompisar. Blir eventuellt en romantisk midsommar denna gången..fniss…
Det blir god mat….god dryck och mycket trevligt sällskap. Det sak göras midsommarstång odyl.
Vet inte riktigt.
Killen är förhoppningsvis ledig.
Det blir midsommarmat och umgänge med ett par vänner…. Lugnt och stillsamt som alltid.

Ingen aning :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Inte en aning. Det är trav i Kalmar (tradition att åka dit) på söndagen. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt. :P

Vi har lite back-up planer men det är inget speciellt som vi vill.
Jag ska till göteborg och träffa vänner :)
/Christine

Ska till farmor och farfar som har hyrt ett torp
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Inte den minsta anning. Som alltid!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vi ska till gävle till ett par kompisar som bor där. Men vad vi ska göra vet jag inte. Det blir en överraskning. God mat vet jag att det blir, min kompis är duktig i köket, och hennes kille är inte sämre han heller =)

Gör "midsommarromantiken" tidigt på fredagsmorgonen. Sedan jobbas det hela midsommaraftonsdagen och kvällen och hela helgen. Gött.
Ordnar fest ihop med Hanna ute på landet. Det ska grillas och sedan förtäras en himla massa starka drycker är jag rädd :P
Har bjudit en salig blandning.. om någon kommer återstår att se!
*laddar som tusan*
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min dotter med sambo kommer hit. Sedan vet jag inte. På söndag åker vi till kolmårdens djurpark och tittar runt där. Kanske i safariparken oxå. Där har jag inte åkt. Var flera år sedan jag var till kolmårdens djurpark.
Lugnt och fint firande för min del. Jobbar till 16.30 på midsommarafton och börjar igen 16 dagen efter… men lite god mat (troligen någon form av buffé) och lite gott att dricka blir det ändå, men inte "hela racet". Oklart dock om det blir hemma hos mig med några kollegor eller om det blir på annan tillställning.
mvh Martin
firra med släkten ocn vänner hemma i lidköping =D blir väl mest mat prat och massa jordgubbar =D

Inget planerat än..

jobbar. ingen stor grej med det. inget firande
Någon som vill komma till mig och grilla?:P Alla är välkomna!
Jag har faktist en jätte stor soffa nu mera, så massa får plats att sitta- ingen behöver sitta på golvet denna gång alltså;) haha!

kanske jobbar på förmiddagen. sen bär det av till hököpinge kyrkby där det blir någon fest :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ska först käka på ett café vid vattnet. Sen kommer vi vara ute och åka båt hela dagen. Vet inte om vi sover kvar på båten eller på någon ö kanske.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
är bjuden till hyppeln där vi ska sova i husvagn, men jobbar hellre

Midsommar ska vi spendera med min syster och hennes 2 söner =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ska inte jobba midsommar för en gångs skull. Men har inga planer. Än. Skönt att bara vara ledig.

kommer jobba ;) var "snäll" o erbjöd mej att jobba eftersom det var knas m folk… blir ju lite xtra pengar ;)
ska åka till daniels mamma o käka sen vet jag inte, blir lungt allafall eftersom jag börjar kl 8 både lörd o sönd
Pojkvännen jobbar; han åkte på denna storhelg också, precis som alla andra sedan han började där. *morr*
Så får fira midsommar med min familj och moster.

Blir väl en myshelg med pojkvännen om jag får bestämma! :) Äta och dricka i goda vänners lag
Carpe Diem
#27 Jaha,, och så kommer ni inte till mig! snyft*:P

Robin har skaffat en soffa till, du får fråga om sittplats :)
Carpe Diem
Egentligen gillar jag INTE alls dessa helger längre :( Inte: påsk, jul, pingst och vad det nu är för stora helger. Det har bara blivit så. Tycker dessa helger är för jobbiga nuför tiden.
#29 Men vänta nu lite här.. jäkla copycat då:P Jag har ju skaffat soffa med divan- bara för er skull. Så du slipper sitta på golvet:) erhm..
Ett gäng ska till vårat landställe på Fårgångsö, äta, leka lekar :)