Första dejten
Tycker du att sex på första dejten är OK? Har du haft det nån gång?
Jag har haft det. Det är ju precis som man känner för tycker jag. Är bägge med på det så tycker jag det är OK…sen om det blir fortsättning eller ej…är en annan fråga….
Jag har som regel inte det. Eller om jag säger såhär, jag har inte sex med nån som jag träffar för första gången :P Men det är ju upp till var och en.
/Christine

tycker inte att det e fel men jag har inte haft det..
Det är helt upp till var och en tycker jag.
Har aldrig sex med någon jag inte känner. Och enligt mig känner man inte en person efter första dejten. Så för mig krävs det mer fören sex ska spela in.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag skulle säga nej, jag skulle inte ha det på första dejten.. Men sen är det en tolknings fråga om jag hade det.. Hmm, jag hade snackat med min pojk i 4 månader över nätet, pratat med honom i telefon, sms:at osv.. Sen på första träffen in real life.. Ja då hände det saker.. Men jag såg det inte som vår förta dejt. =) Jag kände honom kändes det om =)
Så jag skulle aldrig ha sex på första dejten om jag inte kände killen.

Jag har haft det och ser inga problem med det. Det beror på hur det känns när man träffas första gången ibland så klickar det bara sådär perfekt… så varför inte om båda vill?

Nej har jag aldrig haft men jag har inte dejtat så många heller. Ser dock inga moraliska problem med det.

Jag tycker att det är helt okej. Själv så dejtar jag inte, så jag har aldrig haft sex på första dejten. Men med min man så träffades vi på internet och pratade i telefon i några månader, sedan så träffades vi en gång, över dagen och vi had einte sex (jag hade pojkvän, åkte hem och gjorde slut.. var dåligt förhållande) och sen så när Andreas kom hem till mig 3 veckor senare över helgen så hade vi sex. Men jag räknar inte det som dejter.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

upp till var och en. jag kör inte på de..

Haft och tack gode gud för det.

jag har det typ varannan gång eller nåt :P beror väl lite på situationen, men ofta brukar det bli så.. faktist… tex de 4 senaste killarna så var det sex första gången vi träffades. och.. umm… det var väl egentligen inga dejter. träffades ute på nationsklubbar i två av fallen. o en gång bestämt från internet och en annan så var det kanske lite åt dejthållet.. hade snackat på msn o sen ville vi träffas. men dejt.. hmm. tror inte det.
det där med dejter, det är jag sällan med om. ingen riktig dejt lixom. vet inte hur man gör. tycker inte jag kan begära en hel dejt. varför inte bara gå direkt till det man ändå är ute efter lixom. även om en dejt skulle va romantisk… fast då blir man nog kär lite för lätt… jag skulle bli det iaf. :P
senast jag var på en riktig dejt var nog över ett år sen. och då trodde jag inte det var en dejt, förräns efter. när han sa det när vi hade varit tillsammans i en månad. haha. :P
hoppsan. blev långt. men visst. tycker inte det är något fel med det. trivs man så så varför inte. men är inte fel o vänta heller, om det känns bäst.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
första DEJTEN vet jag väl itne… hm.. *tänker efter* tror inte jag haft det, men i så fall var det för att jag inte känt för det… Eller jo! en gång! men jag kan både ha sex första dejten som att vänta, och samma sak med one night stands. Jag skulle nog mer påstå att jag gör det jag känner för bara
Jag tänker inte så mkt på det. Blir de ngt så blir de det
Känns det rätt, så why not.
Samma sak med att vänta.
Jag gör det jag känner är rätt.

Känns det rätt så visst.. Pojken min är ett sådant, fast det inte ens var en dejt! Men om gnistan finns där.. Shoot man shoot!
Carpe Diem
Har väl hänt nån (några) gånger :)