Ensam
Känner mej just nu sååå jä….la ensam!!! Även om jag har många att prata med så känner jag mej detta…..Mår skit…lessen…deppig…sur..arg….
MEST lessen faktiskt…Känner mej slut till kropp och själ….uttömd på all energi som fanns….
Jag vill ha en partner att kunna prata med…en som stöttar en i sånna här stunder….
Usch säger jag bara…ska snart gå o sova så denna hemska dag är över….
Ville bara kasta ur mej detta….
Stackars dig,känner verkligen med dig….
Hoppas du får sova så gott och att allt känns bättre när du vaknar i morgon…kram Maria

En varm kram från mig!
Önskar dig en go natts sömn och att nya ljusa vägar öppnar sig för dig snart i livet!
Dröm om det du önskar mest.
Kram
Camilla
Tack snälla ni!!! Ni är underbara!!!
jag vill inte vara sån här…hatar mej själv just nu…
Hoppas verkligen att jag är bättre tills imorrn..
Men tack snälla ni..
Kram från Mia

känner med dig… har förstått av dina inlägg att det är mycket som suger energi ur dig just nu.
Hoppas du har en lång skön semester att se fram emot!
Didis!
Jaa..det är mycket här just nu….
Sonen hemma och hans tjej som krånglar…sonens oengagemang på ALLT förrutom datan….
Kärlek där jag inte vet om det är besvarat eller inte…
Ekonomin som suger…
Man kan bara säga att det kan INTE bli mycket värre iallafall..hahahah
#0: Akta så du inte bränner ut dig.
För ett tag sen kände jag precis som dig. Jag var nybliven singel, flyttade till en ny stad och arrangerade en utställning allt i samma veva.
Det blev för mycket och jag började må sämre och sämre psykiskt. Jag var trött jämt och kände mig helt slut. Blev arg, ledsen och så för minsta lilla. Det andra tyckte var en småsak var en jättestor sak för mig.
Träffade en ny kille men tyvärr så hjälpte det mig inte på en gång att komma tillbaka. Jag fick till slut hjärtklappning och då valde jag att gå ur min förening. Det var för mycket, det var inte roligt längre.
Helt enkelt jag började tänka på mig själv. Nu är det ett par månader senare. Börjar må lite bättre och sakta men säkert börjar jag hitta mig själv igen.
Men jag har en bra bit kvar.
Mycket är tack vare mina underbara vänner, pojkvän och mina husdjur. Utan de hade jag aldrig klarat av att ta mig upp igen så snabbt.
Men nog om detta. Du hade ju en kille och träffa på midsommar. Se de som en början. =)
Snart är det midsommar och då har du ju något att se fram emot. Om jag inte har missat något.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Du har inte missat nåt Madde….
Jag ser verkligen fram emot midsommar och allt….Känner bara just nu att allt är så tungt att bära ensam….
Kram!!
Glömde nämna den taskiga ekonomin jag hade efter ett ex som slog sönder datorn på 8000. En iller med förstoppning på 24000 och så dubbla hyror i 2 månader på 8000 x 2. Nä du. Då var det inte lätt och så alla andra små ekonomiska små hinder i min framfart.

inget av problemen är ju tyvärr av typen som löser sig över en natt… önskar dig lycka till med romantiken och ekonomin.
Barnen, ja de är som de är … ibland önskar man att man skaffat hund istället…

# 8
24000 för en förstoppad iller!? Går det inte att ge dem katrinplommon??
Nja riktigt så lätt är det inte. Det satt i halsen och ville inte komma upp. Felbehandling på en vetrinärklinik och till nästa gick allt vägen. Men som sagt det är tyvärr väldigt lite som försäkringen täcker. 10000 på en iller medans en katt har betydligt högre. Vilket är synd.

Misstänkte att det var något lurt…
Men kanske skulle satsa på en karriär som veterinär (eller i alla fall djurtandläkare) - verkar vara bra betalt.
Kram på dig mia!
Jag lider med dig…………
Lena.P är jag i verkliga livet.
För varje motgång man har blir man starkare..med tiden är man urstark..tiden löser alla problem..styrkekram till dig mia-38
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
..Skickar en stor >KRAM> till Mia-38…
Tack alla!! Ni ställer alltid upp i vårt o torrt…..
Mår mycket bättre idag…
Önskar alla en jättefin midsommar!!!!
Jag tycker det är ledsamt att du känner dig ensam. Men det är inte alltid att det underlättar att ha en partner i ett sådant sammanhang, man kan känna sig minst lika ledsam och deppig ändå. Det är inte alla män som är bra på att hantera om deras kvinna mår dåligt.
Ibland är det kanske bättre att kunna vara just ensam i sin sorg, att få gråta ut, och att hitta en bättre balans och grund att stå på i sin ensamhet.
Jag önskar dig en fin midsommar och att du får det trevligt i glada vänners lag. =)