Vackraste ni sagt/krivit
Vad är de vackraste ni sagt/ skrivit till den ni älskar=
Någon fin dikt eller ngt att dela med sig:)
Min första tjej (första långa förhållandet, 5½ år) fyllde år veckan efter att hon dumpade mig. Hon fick ett fång gulröda roser med texten "för gammal kärlek och fortsatt vänskap".
Om det var fint, eller bara dumt vet jag inte. :o)
mvh Martin
Tillägg: Jag älskade henne så otroligt, trots att hon dumpat mig, så jag var ett tag säker på att jag inte skulle kunna leva vidare utan henne.
mvh Martin
aaw:) de va verkligen gulligt gjort. hon tackade hppas jag?
Jo, hon blev glad. :o)
mvh Martin
Jag köpte massa olika tygrosor i olika färger, vid dom satte jag små lappar med små kärleksdikter på som jag skrivit själv, sedan placerade jag under en dag ut de här rosorna lite var som helst så sambon fick hitta dom :)

haha jag tror det finaste jag sagt är "Tusen diamanter finner jag i dina ögon." ;)
//Wizy
tror aldrig jag skrivit ngt speciellt fin
Tjae det har väl blivit nått fint till sambon som man skrivit.

hm, är dåligt på sånt där. aldrig så vackra saker, utan kanske mer gulligt. vackra saker måste man vara så otroligt kreativ för att kunna få till känns det som. :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Det finaste Johannes gjort för mig är när han friade till mig. Vi var på ett jätte fint hotell och när vi kom in på rummet så hade han varit där i förväg och tänt ljus och format ett hjärta med rosor på sängen och i hjärtat låg våra ringar. Han gick ner på ett knä och sa att han ville säga godmorgon till mig varje morgon resten av hans liv och sen friade han med tårar i ögonen.
Det finaste jag gjort var nog när jg specialbeställde en registreringsskylt med datumet vi träffades. (Vi har ett kök i amerikanskt 50-talsdiner-stil så där hänger skylten nu)
Sen har jag även skrivit en hel del till honom. Nu senast gjorde jag egna smycken där jag graverade våra namn och små hjärtan.

Mycket fint har sagts och gjorts, men en sak som jag kommer på nu som min pojkvän sa till mig en gång på sms "Vill hålla om dig och viska i ditt öra hur mycket jag älskar dig!" Jag fick ju tårar och allt när jag läste det :')
Jag skriver jättemycket till min sambo tyvärr säger han att han inte kan skriva men men.. jag gillar när han lämnar små lappar på badrumsspegeln eller i kylskåpet.. eller på tangentbordet där d ofta står att d finns matlåda i kylen. Då blir jag riktigt glad.. :)
det här e nog inte d vackraste jag skrivit till honom men jag tycker d e gulligt ;)
Glass
Funderar…
På vilken del av min tunga som reagerar
på det mersmakande du så självklart reflekterar
_Är det melonsorbet med kulor som smäller och poppar?
Eller hallon med öm nougat och smultrondroppar?
Kanske het choklad med smak av chili…
Möjligen len viol med lakrits prickar i?
Kanske tusen smaker följande i en exotisk öken karavan?
Hemmagjord mascarpone med ugnsbakad banan…_
Hursomhelst… så vet jag med mig,
att jag vill äta mer av dig.
© Charlotte
#10 *tårögd* " han ville säga godmorgon till mig varje morgon resten av hans liv " Det var riktigt romantiskt. :)
Jag skrev en dikt till min älskling, den blev 2 sidor lång o han började gråta när han läste den. ^^
Jag kommer inte på nåt han har gjort, men alla fina bilder och texter han gör till mig är speciella.
Skrev en dikt till killen för ett tag sedan.. Gör och säger lite fina saker allt som jämt, och samma sak han, det viktiga är att komma ihåg det även när man bor ihop! *saknar honom redan trots att jag såg honom senast för 4 timmar sen*

Jag har skrivit så mååååånga vackra saker i mitt liv, och jag pratar vackert mest hela tiden ;)
Carpe Diem

såå himla fina saker ni sagt och fått höra! vad underbart. så himla mysigt. hehe. det där frieriet var ju jättefint
jag har en vacker röst, så jag behöver inte säja vackra saker, för det låter vackert ändå. *harkel* :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag ringde till Annas chef och bad henne ge Anna ledigt en vecka. Sen flög vi till Madagaskar för att flyga fallskärm som är fäst på en båt. Men på stranden under oss lät jag de skriva "jag älskar dig Anna" med rosa rosor (hennes favorit) Det var på vår bröllopsdag förresten. Hon blev jätteglad för det.
Åhh vad alla verkar vara gulliga.. Själv kan jag inte komma på något endaste gull som jag skulle kunna gjort. Det finaste jag sagt/skrivt skulle väl vara _Jag älskar Dig
_
#18 ibland behöver man inte säga så mycket mer. bara man menar det från hjärtat.