OT Vaka i natten...
Idag var jag och min Andreas ute och träffade lite gamla kompisar och en massa nytt folk. Jag dricker ju inte för tillfället och Andreas har aldrig druckit sig full förut (han blir 20 i år. Idag fick han för sig att han skulle dricka lite, men vi hade inget eget så det blev lite blandat.
Jättetrevligt ute och efter att ha blivit bortkörda från en park (som vi och några andra precis kommit till, vi gick och hämtade mer folk) för några hade tänt eld, så beslöt vi att vi skulle fortsätta hemma hos oss med några vänner.. Vi kom hem och efter en stund började Andreas må mycket dåligt.. Behövde spy och han precis till badkaret.. Dock när han skulle resa sig så gick en av föterna av, så den ska skruvas fast imorgon. Han började må sämre och sämre och spydde flera ggr, så jag skickade hem folket..
Efter mycket om och men och spyataker så fick jag med honom till sängen och en hink vatten och vatten att dricka. Nu har han somnat och han mår så dåligt. Jag tycker riktigt synd om honom, han har ju aldrig varit full. Men han är ganska söt när han säger "förlåt.. jag älskar dig…" hela tiden..
Så nu sitter jag här mitt i natten och ingenting händer på internet och väntar på att jag ska våga sova själv.
Usch vad jobbigt med första fyllan..!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Hej..
Hoppas han mår bättre idag….Finns inget värre än att spy sådär som han gjort inatt.
Kramar om er.
Hehe, ja är huvudet dumt får kroppen lida! Och även om man tänker "aldrig mer" så kommer den där första fyllan absolut inte bli den sista.
Det händer ibland. Även när man är äldre och luttrad. Vissa gånger man dricker så råkar det bara bli för mycket, allt beror på sömn, mat, sällskap och humör.
Det som är värre nu när man är äldre, är att man sabbar två hela dagar med att vara fyllesjuk.
Men det är sjukt vad lätt det är att bryta fötterna!? Jag har en kompis som steg lite snett, så var foten av. En annan brottades på lek med sin brorsa, och under leken så bröt han sex ben i ena foten och fyra i den andra.

Fast menade hon Andreas fot eller foten på badkaret?? :S
"den ska skruvas fast imorgon"
Carpe Diem
#3 Aah.. *asgarvar* Det måste ju varit DEET hon menade!!!
Jag är så inne på det där att folks fötter går av hit och dit, det är fler i min bekantskapskrets än just dem jag räknade upp ovan, så jag är helt insnöad på det just nu.
*fnissar*

Det var foten på badkaret, det är provisoriskt lagad men vi ska ringa värden och säga av när vi duschade :P
Idag mår han mycket bättre och han säger att det var roligt fram tills han mådde dåligt. Och nästa gång så ska han inte gå i andras påsar och ta vad som finns, han ska köpa eget så han slipper blanda. Jag blir också dålig när jag blandar allt möjligt. Haha :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Skönt nog blir jag aldrig bakis och har aldrig spytt efter att ha druckit.
Men så blir de ju ibland.. specielt när man blandar en massa olika som sagt:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆