Vänner på jobbet?
Har du hittat några vänner på ditt jobb? Som du umgås med privat också?

egen företagare men jag har haft en del intressanta samtal med mig själv tihi
#1 hahaha ;)
Jadå…jag har hittat en bästis på jobbet…och vi umgås en hel del privat…

Vi är 3 tjejer på vårat jobb, vi har en bra relation till varandra på jobbet men mer än så har det ännu inte blivit.
Den ena är jag sambo med idag och den andra umgås vi båda med.
Jobbar på ett lager och kör truck, så finns tyvärr inte så många tjejer där. Hade gärna sett lite fler, fast det är ju tyvärr väldigt tungt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
arbetslös och inga vänner:P haha
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 Du har ju mig :)
#7 haha jojo.. men du är ju tyvärr bara över nätet:D Fast jag har några här med.. typ! hehe
Lite ot kanske men, tycker de är så lustigt. Har en vän och hennes vänner har jag nu träffat en hel del. Vi går jätte bra ihop allesammans. Men ändå blir de inte att man är vän enskillt med dem utan min vän inblandad. Konstigt!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

nja, inte jätteofta att vi träffas utanför jobbet… men det händer… är allafall 2st som jag har riktigt kul med

Jobbar just nu mest med folk från min klass som jag umgås med väldigt mycket.
Har nyligen börjat på nytt jobb, men jag trivs jättebra med mina kollegor och kan absolut tänka mig att träffa dom privat :)
/Christine
På ett ställe när jag bodde och jobbade i sthlm var vi aldrig ihop privat på fritiden eller så. Sågs bara på jobbet. Det var väl när vi skulle ut och äta tillsammans, då och då men annars sågs vi aldrig utanför jobbet av ngn anledning. Det bara blev så. Vet inte varför. Det här var för flera år sedan. Nu är jag förtidspensionerad sedan ngt år tillbaka och trivs jättebra med ddet :)
Jag har min sambo som arbetskamrat jag hoppas han gillar mig*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

jag jobbar som frilans ljudtekniker och har därför inga fasta kollegor… har dock träffat massor av trevligt folk på olika ställen och vissa träffar jag även på fritiden. speciellt ute på klubb/konsert och så då alla tenderar att gå till samma ställe. där jag dessutom jobbar en hel del… blir en krets där alla känner alla…
Umgås med ett flertal av mina kollegor även privat.
mvh Martin
Det är bara Kvinnor på mitt jobb. Någon gång då och då träffas vi (dom som vill) privat, går ut och äter eller så. Är bara en jobbarkompis som har varit hemma hos mig. Vi har lite kontakt privat, ses ibland.
Men de bästa vänner jag har, lärde jag känna under gymnasie-tiden. Det är skönt att umgås med människor som känt mig i 10-15 år, som vet vem jag är, som funnits där i med- och motgång, som man har gjort knäppa grejer ihop med… Man har liksom en historia ihop.

En av killarna på jobbet kommer jag väldigt bra överrens med. Så vi ska gå på en marknad och fynda grejer till helgen

Nä trivs superbra med mina arbetskollegor, men jag är nervös för vad de ska tycka om vi är ute och jag röker.
supermini problem, men för mig har det blivit stort liksom, av gammal skam eller nåt. Känns som jag inte är bra bara för att jag röker liksom.
Annar skulle jag umgås med de hela bunten, tänk vad rädsla kan begränsa ens liv. Ska försöka jobba vidare på vad det kan vara … som gör att jag känner såhär .
Jovisst har jag det!