Strålande sol!
solen skiner där ute… Vad gör ni idag?
Jag skalll nu åka ut till havet och sedan ha grillfest i killens stuga…. Härligt med semester!
Solen skiner här med! Har varit ute med vovven på promenad, nu tar vi det lugnt i värmen ett tag innan det är dags för en andra promenad :)
Idag var jag i Helsingör. Alldeles för varmt för att strosa runt!
Snart ska jag vila lite, sen ikväll kanske det blir fest. Imorgon ska vi grilla :)

jag ska ge mig iväg ut på stan, ska kolla om piercaren har öppet så han kan kolla hur min nacke läker (tar en evig tid…) och sen ska jag jobba. ljudtekniker på jazzkonsert på trevlig innergård en sommarkväll, det kan va världens bästa jobb!

precis lämnat sambon gå gullmarsplan, han o hans kompisar ska åka till tallin ikväll.. kommer hem på söndag.. så är gräsänka i helgen ;)
ikväll blir dt nog lugnt, ska åka o hämta min bästa vän på jobbet nu kl 16, sen vill jag hem o mysa m hunden o sova, ska upp o jobba kl 7 imorgon -12, samt att jag ska ha fest hemma på kvällen.. phu!

har ägnat denna varma härliga dag åt att städa… men nu är golven skinande rena, bajslådorna tömda och illrarna trötta (efter att ha jagat dammsugare och mopp) nu ska vi nog försöka ta oss till vattnet så vi kan bada

Jag ger mig av till Göteborg och ser Bruce Springsteen I kväll

Här regnar det just nu.. Har precis duschat och är jättehungrig och orkar inte laga mat.. Funderar på att åka till min mans jobb och kolla på när han säljer mobilabonemang 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Det har varit kanonväder här idag också. Jag har jobbat på dan som vanligt. Men när jag kom hem så kände jag mig hur hängig som helst… kollade tempen och jag har feber!!!! Har iof blivit redigt förkyld de sista dagarna. Det som är som mest surt är att jag börjar min semester nu.. vägrar va sjuk på måndag!
DET ÄR FR VARMT!!!!!!!!!! ge mig vinter.