Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1522 ggr
Alex
0

Vad klarar ni att höra?

Ja, vad klarar ni av att höra från eran pojk/flickvän när det gäller tidigare relationer/sexpartners?

Kan ni höra/prata om vad som helst? Eller inget alls? Eller fixar ni kanske förhållandebiten men inte vill höra nåt om personens tidigare sexerfarenheter?

Själv har jag faktiskt inga som helst problem att höra om vad han gjort tidigare, med vem och vart… Tvärtom kan jag tycka sånt är kul. :) Tidigare förhållanden fixar jag också att höra om utan problem, fast där har jag faktiskt svårare för när det gäller "detaljer" om man säger så. Egentligen vet jag inte varför, men det beror väl troligtvis på att jag vet att det var känslor inblandade där. Handlar det om one-night-stands och så, har jag faktiskt inga problem med att höra hela historien om man säger så, eftersom det bara var fysiskt och inget annat…

Men sen beror väl allt lite på vad det handlar om också. Att höra att någon skulle ha vart bättre än mig i sängen vill jag väl inte höra direkt… ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tina-A
0

Har varit med min pojkvän sen jag var 14 så jag har aldrig stött på det "problemet".

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

CarolineJ
0

varken jag eller johannes hade några speciella förhållanden innan så vi har inte heller det problemet.

[Vargnatt-]
0

Hehe  här hemma är det jag som varit nyfiken och frågat ut killen om vad han och hans ex hade för sig, jag har inget problem med att veta det :P. Hade jag inte velat veta hade jag inte frågat :P.

Killen däremot vill helst veta så lite som möjligt om mina ex.

Alex
0

#3 Som här då ;) Jag tycker sånt är kul och är jättenyfiken och frågar massa ^^ Han är dock inte lika sugen… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Vargnatt-]
0

#4 Haha precis, jag vill ju veta! Men som du sa att hade han varit med någon som han tyckte var bättre i sängen än mig kan han hålla tyst om det :P.