Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 4700 ggr
[helenal]
0

Vilka bor hemma/själv?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka är de här om bor i egen lägenhet eller bor hemma:)?

Själv flyttad ejag till egen lägenhet för tre månader sen Där bor jag och min hund hugo! trivs kanon! sätt gärna in en bild också:)

SaraC
0

Jag bor i en tvåa tillsammans med min vovve. Har bott här sedan november 2006. Men letar sedan en tid tillbaka nytt boende. Vill ha en insats och helst med uteplats..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

rebelme
0

jag bor fortfarnade hemma med mamma pappa å 3 syskon (5,7,22 år).. men samtidigt så har ja inte gått ur skolan än (studenten den 11) å när den ä slut lär ja flytta så fort ja har chansen..

Aviendha
0

Jag bor själv med mina illrar på veckan, sen sove jag hos killen, fd. sambo på helgerna och somaren. Pluggar borta.

svartelbas
0

jag bor i en etta, har bott här rätt länge (typ 7 år, tiden går så fort!) bra planlösning, jag gillar läget (utkanten av malmö) och bra pris. bor med 2 kaniner, de bor lösa i köket… måste nog renovera det innan jag flyttar.. ;)

kan lägga till en annan positiv sak med min lägis kom jag på, utsikten! speciellt på sommaren när solnedgångarna är helt magiska….

Martin
0

Har inget bra foto just nu.

Bor dock själv, etta på 45 kvm.

mvh Martin

fotokrafs
0

Hemma.. det är ju där jag och maken bor .. en etta på 44,5 kvm.
Fast det klart vi västgötar vill nog hem till landet snart också.. ;-)

Vi har ingen vackert inredd lya så bilder slipper ni..
dessutom håller vi på att målar om.. eller nja vi river tapeter. :-)

Aviendha
0

#4 Ohh.. vilken snygg utsikt det var! Ja kaniner gillar att bita lite på saker vi inte tycker de ska bita på hehe ;)

Käner igen problemet, illrar luktar ju lite säreget, något som många reagerar på, vilket alltid vart en knut i magen under besiktningen, då jag själv inte känner doften, och inte vet om den är kvar.

Liss
0

Jag bor i en tvåa på 60kvm med min hund Ecko och min katt Móri(CRX).
Här har jag nu bott i 1 år och 2 månader har jag för mig:) Jag trivs jätte bra här. Förutom att vissa grannar är fulla med fördommar och trakaserar mig. Men annars så:P

Innan dess bodde jag med sambo från 2006 när jag tog studenten tills jag flytta hit för 1 år sen som sagt.

Vill gärna flytta till en lägenhet med uteplats. Finns sånna häromkring för bara några lappar till i månaden. Men känner att jag behöver en inkomst för de först.

Håller på för fullt iaf att göra mitt hem till mitt drömhem. Soffan är ett framsteg iaf. Annars är tv hyllan tillfällig tills jag har råd med den jag vill ha, matbordet och stolarna är tillfälliga- ska bli barbord och stolar, sen ska de naturligtvis komma till fler saker. Som mattor och lite sånt.
Älskar inredning!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emmsaaan
0

Jag är endast 15 år (fyller 16 om ungefär 5 veckor) så jag bor hemma.

emsems
0

Bor just nu i en etta med katten och från söndag även med Per. Vi letar dock en lägenhet för fullt och ska kika på en på onsdag. Blir det den, så kommer vi köpa en skruttis i stan och renovera totalt… =)

kissan78
0

Bor med min make o mina 5 katter i en villa. Har bott i huset i snart 8 år. Har ingen direkt bra bild på huset upptäckte jag så jag slänger in en bild på samhällets stoltheter, fabriken och småbåtshamnen.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Johanna
0

bor i en 2:a, (bostadsrätt) tillsammans m min sambo daniel, hunden roxie o katten nisse..

Destany
0

bor själv i en tvåa på 65 kvadrat har gjort det nu i ca 4 år.. bor där tillsammans med mina 2 katter puma o zorro

ChristineL
0

Bor så gott som själv i en etta på 40 kvm som jag delar med fyra katter. Just nu bor ju sofie här med sina fem illrar också men hon skriver lgh-kontrakt på måndag! :D

MimmieM
0

Jag bor själv med 3 illrar och 6 möss för tillfället i en 2a på 53, eller så är jag deltidssambo runt 7 dagar i månaden :P

Carpe Diem

Telefonkontakt
0

Jag bor i en trea med min man, en iller och tre råttor. Och så snart med en bebis också. Har ingen bild då vi bara bott här sedan i söndags Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sofie
0

Ja jag bor ju just nu med Christine, men flyttar till en tvåa på 55 kvm och en inglasadbalkong nästa vecka. Det är jag och mina fem flickor (illrar)

abbis
0

Bor i hus från 1800talet där jag har bostad/verkstad/butik mitt i centrala Nora

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Raja
0

Jag bor sen dec -07 i en liten (men välplanerad) trea på 56 kvm. Trivs jättebra men det finns mycket att göra om man är inredningsintresserad som jag :) För tillfäller delar jag boende med fyra katter, en kanin, fyra råttor och två akvarier.

Maja
0

Hemma, men snart ensam. :)

Anna77
0

Jag bor med min sambo i en stor 4:a på 107 kvadrat, men ska köpa hus snart. (hurra)

Vi har tre katter och en hund, har massor med bilder på min sida, på lite allt möjligt.

fridaas
0

Jag bor hemma med pappas familj i ett hus, med 6 rum, 5pers är vi

Bor även hemma hos mamma i nödfall, 6pers med mig.. 9rum..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Martin
0

Ensam sedan flera år. Mitt ex var väl ifs delvis sambo med mig, men det är drygt 2 år sedan vi separerade.

mvh Martin

Wiizy
0

hemma hos morsan.

//wizy

SaraA
0

Bor själv, en tvåa på 49kvm. Har tyvärr ingen bild…

Sara87
0

Jag har nyss flyttat ihop med mamma, efter att föräldrarna skilt sej. Jag å mamma bor i en tvåa tillsammans med hunden å två guldhamstrar :)

KickanLilja
0

Jag är 22 år. Flyttade hemifrån när jag var 19 (hade precis tagit studenten). Bodde i ettan i 1 år innan jag träffade min nuvarande sambo. Vi flyttade ihop en vecka efter vi träffats, augusti - 06 i en tvåa. I mars -07 köpte vi hus och här bor vi fortf. Det är 90 m2 boyta, 1600m2 tomt, 20 meter till skog och 200 meter till badet, perfekt!

marinelady
0

Jag bor själv i en etta med min hund salza. lite ensamt och tråkigt blir det men skönt att bo själv. Jag flyttade hemifrån när jag var 16,bodde på internat under gymnasietiden och sen flyttade jag till umeå..

JossanH
0

Bor som enda människa på heltid i en 2a som jag hyr av min bror och hans 2 vänner. Delar lägenheten med 3 illrar och under de senaste månaderna har jag även haft en pojkvän boendes här väldigt mycket då han hälsar på mig.. :)

Har en källarlägenhet med egen ingång och tillgång till stor trädgård!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

en liten bit av mitt TVrum

Sajtvärd på Iller.ifokus

Niini
0

Sambo med min prins sedan 1 år 3 månader tillbaka :) Varav vi bott 7 månader i egen trea.

[Quellii]
0

Bor i hus med killen :) Har inget foto just nu tyvärr :)

Musiken
0

Har ett rum i en villa som jag delar med 4 andra studenter. Vet inte riktigt om det raknas som att bo sjalv eller inte :P Men mitt rum ar ju som min "lagenhet" och sa delar vi ju bara pa koket och toaletterna.

fenix82
0

Bor i en 3:a på 70kvm, radhus med egen utegård.

Jag och min sambo, samt 3 råttor, 2 kaniner och 3 ödleägg delar på den…=)