Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1608 ggr
Karmatarerskanise
2008-07-07 01:11
0

Perfekt dag/kväll?

Hur ser en perfekt dag/kväll ut för dig?
Kvittar om du är singel eller har partner :)

Musiken
2008-07-07 01:56
0

Hmmm.. Det ar ju sa olika.. Men just idag hade en perfekt dag varit ungefar som foljande;

Vakna i samma sang som Ross, vara pa gott humor och inte ha en alltfor hemsk morgonandedrakt. Lite kramar och mys i sangen och sen frukost pa verandan. Sen hade vi akt och badat eller tagit en tur med baten och bara njutit av den svenska naturen och varandra. Efter en dag i det fria med pic-nic och lite fiske kanske sa hade det blivit middag och sen hade vi gatt pa en promenad langs alven.

For mig ar en perfekt dag/kvall en helt vanlig dag da allting bara kanns helt ratt och man tanker att man nog aldrig varit lyckligare, aven fast man gjorde precis samma sak som igar.

[Tassy]
2008-07-07 01:57
0

kramar, mys, film, levande ljus, bad, massage och choklad i stora lass Skrattande jag i ett nötskal :P

TerriZue
2008-07-07 01:58
0

Kommer väl låta lite småfånigt men i alla fall..

Ta en cykeltur ut till landet (där min mamma bor) eller för all del till någon park eller liknande. Ha lite piknick tillsammans med min sambo och bara ha det mysigt och bry oss om varandra. Sen en härlig hemmakväll med tända ljus och en bra film, ett varmt bubbelbad och bara en massa prat om ingenting. En dag då vi bara kan bry oss om varandra och ingenting annat, slippa tänka på ekonomi, problem med familjen, jobb eller tjaa.. alla såna där vardagliga problem. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Sarah
2008-07-07 02:37
0

Vi hade en perfekt dag i fredags. Sov länge, underbart väder. Stannade hemma istället för att gå på fest som vi skulle. Var ute i trädgården och fixade ihop och spelade kubb. Vid två öppnade vi en flaska vin och had det almänt trevligt i trädgården. Hoppade trampolin och grillade. Senare på kvällen tittade vi på film och drack upp vinet. Fin dag.