Jerry Springer
… Jag har aldrig skrattat så gott åt en pratshow någonsin. Att det finns så mycket IDIOTISKA människor samlade på en och samma kontinent!
Carpe Diem
Var det inte snack om att det var skådespelare, och inte "vanliga" människor som var med på showen?

Skit samma, jag skrattar ihjäl mig i vilket fall!
Carpe Diem
Mm det är ganska underhållande ;)

var på en inspelning 03. det var riktigt skoj! =)
#4 Fräckt :)
Jag kan inte tänka mig att det bara är skådespelare… möjligen om de tagit in dem ibland, men sanningen är nog dessvärre att detta är verkliga människor ur verkliga livet i USA, det glamourösa landet over-there. Jojo. White trash. Amerikansk underklass. Rednecks. Slumområden.
Intelligensen sträcker sig inte längre än näsan räcker. Gisses. Men det är lite halvkul att sitta och glo på hur de slåss.
Läste något om att de haft 14000 gäster genom åren. Svårt att tro att alla är skådisar.

#6 grejen är den att på inspelningen i pauserna så går de in bakom scenen och dricker vatten, sne kommer de ut och bråkar igen. det gör inte en normal människa som är mitt uppe i sitt livs största bråk!
när jag var där så var det tom en ur publiken som hoppade in och började slåss. kändes väldigt uppgjort.
med tanke på hur många folk det bor i usa så tycker jag inte att det är speciellt konstigt om de haft 14 tusen gäster. dessutom vill väl alla synas i tv?

Äh.. det är underhållning!
Carpe Diem

#7 Har du sett det avsnittet på tv sen där du satt i publiken?
Kul och se sig själv så hihi.
Go Jerry, go jerry, go jerry hahaah
haha.. jag har aldrig sett Jerry Springer
men det känns inte som något jag skulle vilja se heller så.

#9 nej det har inte kommit till sverige än! jag kollar med jämna mellanrum. de visar väl 01 nu tror jag!
jag åkte hem precis efter vi var på inspelningen, ås jag hann aldrig se det i usa heller.
Jag tycker att det kan vara rätt underhållande ibland men man undrar ju vad det är för jäkla idioter som kommer dit… För det första om jag hade ett sånt problem (det handlar ju ofta om otrohet och så) skulle jag ALDRIG visa upp det i TV, det är ju något privat som man ska diskutera hemma. Och alla dess Kvinnor som bönar och ber för att få tillbaka en man som är otrogen hela tiden, bara skiter i dem och behandlar dem illa… det är ju sjukt..
Jag såg ett avsnitt där det var en man som var tillsammans med tre systrar samtidigt och han hade flera barn med allihopa… det var bara två av barnen han brydde sig om (resten sa han att han inte ens skulle bry sig om de dog) han jobbade inte utan det fick kvinnorna göra. Det enda han gjorde var att sitta hemma vid tv:n och gapa och skrika ut order. Han bodde tillsammans med två av systrarna, den tredje åkte han hem till och hade sex med ibland. Och alla tre systrarna sitter på knä och bönar och ber att han ska stanna hos dem… var ligger IQ-nivån i det där landet egentligen? Herregud, det är ju skrämmande…
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Och jag måste bara passa på att säga att publiken är inte mycket bättre den… de ska alltid hålla på och hoppa på dem som sitter där framme… jag brukar i alla fall hoppas att de ska komma med några vettiga frågor som kanske kan bli en tankeställare för de som har problem men oftast är det ju bara påhopp om utsende, en massa fula ord och jaa… helt sjuka grejor i alla fall…
Men som sagt var, jag tycker att det är underhållandee i alla fall.. :P

#12,13 springer ska man ta med en klackspark. folk är inte så illa funtade som det verkar. skådespeleri!
Jamen endå… att man bara kan producera något liknande och sända det över hala världen är skrämmande enligt mig… Och jag tror säkert att problemen kommer någonstans ifrån, inte alla men en del är säkert tagna ur det verkliga livet även om det inte är de personerna som är där…

"He's going home with ME!" ;)