Relationer iFokus

Relationer

Etikettsorg
Läst 1513 ggr
SimsBrooke
0

Saknar min älskade morfar

22 april 2008 så är det 4 år sen min älskade morfar dog.
Jag saknar honom så J*vla mkt, snart kommer 22 april och jag kommer inte vara den person jag brukar vara. På den dagen blir jag en helt annan människa, tänker på morfar hela dagen och har alltid svårt att sova. Oxå kan jag se honom ibland, men det är bara då han är på humör. Och jag känner på mig att han kommer komma till mig då.
Han vet att jag vart mkt ledsen då och så.

Men jag kommer nog skriva väldigt mkt dikter under de dagar jag kommer sörja och minnas honom.

Jag ville bara skriva av mej.

Jag älskar dig morfar.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

SLennartsson
0

Usch. Lider med dig. Min morfar dog i cancer för 5 år sen. Saknar honom så enormt mycket. Det är tomt. Han var dessutom vår granne.. Men vi brukar säga här hemma att han ständigt vakar över oss och r vår skyddsängel. Då får iaf jag en annan och mer positiv syn på det. :)

SimsBrooke
0

Jo jag vet att han finns här hos oss oxå. Eftersom jag hör tissel och tassel och jag tror det är han med typ sina syskon som har dött

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

SLennartsson
0

Ja, det är ju så. Jag tycker inte det är läskigt, utan det är ett tecken på att han älskar oss och vill va med oss. Jag känner hans närhet när jag är ensam. Det är som någon slags trygghet!

RC70
0

Jag förlorade min morfar för 23 år sedan i skelettcancer. hann aldrig träffa honom då han dog 11 månader innan jag föddes..

Destany
0

jag förstår att du saknar honom.. min mormor dog för 2 år sen o jag saknar henne varje varje dag.. skulle vilja ha en dag till med henne..

Yuki
0

Jag förstår också att du saknar honom. Jag har själv aldrig träffat min morfar, han blev mördad - ja, faktiskt - och jag hann helt enkelt inte träffa honom.