Vad avtänder dig?
När du är hemma med din partner, vad skulle du bli avtänd av att han/hon gjorde då?
Menar du då man ska ha sex?
Då är fisar och rapar förbjudna.
Jag blir avtänd av att han biter på nagelbanden och petar tänderna med tandtråd i vardagsrummet. Detta har jag talat om för honom, men tror ni han bryr sig? Nä.
Som #1, om du menar i samband med sex.
Annars i allmänheten är det fisar o rapar med, men även hans smaskande när han äter. :P

Allmänt: Sarkasm, och när han smaskar.
I sängen: prat (förutom rollspel tihi)
Orenlighet, taskig attityd, oengagemang, när man kräver eller tar för sig sex utan medgivande… När partnern blir sur om man inte vill.. hm..
Shit vad jag hade allvarliga saker jämfört med er.. Inte är det väl uppenbart att man har dåliga erfaranheter? Nähäääää

Har funderat och vet inget som jag tycket är avtändande med min sambo. Det han gör ..är han. Älskar honom som han är men kanske beror på att han inte har några "olater" för sig
enligt mitt tycke alltså;)
Glömde skriva dålig attityd, det förekommer för ofta hos honom! *hmpf*

Tja, det mest avtändande jag kan komma på just nu är om han skulle komma in genom sovrumsdörren spritt språngande naken, lägga händerna bakom nacken och göra helikoptern samtidigt som han skriker "Wooohooo, ska vi knulla?"
Carpe Diem
#8 hahahahahaha

#8 hahhahah då hade jag nog bara vikt mig dubbel av skratt 

#10 Sant så sant :)
Carpe Diem
#8 hahaha, det hade inte avtänt mig ett dugg… vi har verkligen sån humor och det skulle få mig att skratta men inte att tacka nej :)
Jag blir avtänd om man varit osams. Make up sex skulle aldrig funka för mig…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Haha, den var skön.
Jag skulle nog säga orenlighet. Fast just nu är jag ju singel, så kan väl inte svara. =)

#8 haha faaaaaaan vad jag sitter och garvar nu haha
#8 jag skulle skratta så jag inte skulle få till det ha ha ha, sen när jag lugnat mig kanske vi skulle ha sex
Långa naglar med svart kant under.
Men också som Caroline skriver; sarkasm är avtändande. Om gubben är på halvgrinigt humör och är sarkastisk i var och varannan mening. Inget tändande alls….
Jag håller nog med de flesta här inne :)
lite vanlig härlig sunkighet är verkligen inget som är avtändande för mig, bara vi är det ihop ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Långa naglar, otvättat hår och att han glömde raka sig på ställen han ska.
Nu är jag iofs singel men endå.
Det värsta avtändande isängen är nog när dom har sockorna på på sig, har aldrig fattat det :S Fast å andra sidan är jag dubbel i det där med sockar för jag har fotfobi, så ser jag en fot blir jag avtänd direkt =P..mitt lilla moment 22..haha

Det mest avtändande jag vet är att telefonon ringer när man har sex, och om gubben dessutom känner att han måste svara. hahah

Det mest avtändande jag hått höra är typ "åh dina bröst är så snygga, dom der ut som Nillas" eller utlägg om hur andra personer gjorde i sängen.. eller det som hände mig sist. Han sa "Säg mitt namn!" och jag tror jag var lika kul som en pannkaka efter det ;P

Om han tog på läderbrallor och satte på en skiva med Erasure skulle jag nog bli aningen avtänd….fast…..kanske inte…..tror inte han kan tända av mig. För nykär!

Ja, jag känner ju en kille som fick värsta kommentaren jag någonsin har hört efter att han hade haft sex med sin nya flickvän första gången… "Du är väldigt lik Johan i sängen, du vet det va?"

hm. har ju ingen pojkvän, men kan bli avtänd ändå, på överdriven arrogans. ska man få mej i säng så kan man inte vara för arrogant. :P fisar och rapar får inte mig avtänd alls, kanske inte så sexigt, men jag bryr mej inte så mycket. orenlighet stämmer på mej med. det är riktigt äckligt. och samma, för mycket detaljprat om andra tjejer.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Allmän grinighet, klämmande och rivande på eventuella finnar eller dylikt när man gosar, dålig självkänsla som leder till onödig bromskloss.
Detaljer som fisande, ovårdat yttre etc är bra om man kan undvika men det är inget som jag lägger någon större vikt vid.

oduschad och orakad (vem vill väl mysa med en nåldyna?)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag är nog ganska tålig - raggsockar på skulle inte störa mig alls o inte propellerna heller (om han inte var allvarlig förståss!)
När barnen var små blev jag störd av dem ibland men nu är väl risken större att jag stör dem…
Ja, tjurighet går fet bort!
Helikopter-penis är helt ok. Men jag blir nog mer sugen om han skulle ha diskat upp istället…
Något som är oerhört avtändande är om han skulle stinka svett.

#26 Jag tycker det är jättefint med några dagars skäggstubb :) fast inte mer än 3 dagars ;)
Påtal om ingenting, är det någon mer än jag som går igång som f*n om gubben kommer hem och luktar öl? Någon?!
Carpe Diem
#30 Håller med dig om skäggstubb- så nice! Men inte annars faktist:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#31 Inte annars? Vad är nu detta?
- Myteri!
Carpe Diem
#32 Angående om att ha en ölstinkande man över sig:P De håller jag inte med om..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Meh.. ajja! Jag är väl inte som alla andra barn ;)
Carpe Diem
OJ oj oj.. I början av vårat förhållande, vi ligger i sängen har eggat varandra som faaaaeen och ska precis typ ha sex.. så hör min kille i bakgrunden (han är gnagare in i själen) att de säger "Firman Boys" och han bara stänger av! !! ! ! !
Det var nog det MEST avtändnade jag varit med om.. jag snurrade runt o tjurade!!

#35 HAHAHAHAHAHAHA!!!
Carpe Diem

#28 Vad är Helikopter-penis????
Har funderat på ett flertal alternativ och alla gör mig full av skratt *lol*
Mitt företag: www.bytatak.nu
orenlighet, peta tånaglar och snack om andra flickor..

Bråk och dålig andedräkt, lite skit kan jag ta.

Allmant: skitiga och langa naglar (speciellt tanaglar!), sarkasm, stark svettlukt, nar han spelar WoW och pratar i mikrofon med sina "lagkamrater" samtidigt, brak, dalig andedrakt, MATLJUD (tal inte ljuden som uppstar nar man tuggar, har lust att halshugga varenda manniska som later det ga sa langt som till smaskande med oppen mun)!
I sangen: Borja pulla for tidigt. Aven om jag kan vara hur pa som helst sa vill jag ha mina privata delar for mig sjalv ett tag forst, annars sa blir jag lika het som frysta fiskpinnar ungefar, vet inte varfor dock. Osmaklig lukt i de nedre regionerna! Och fotter som kommer at mina (speciellt om de har langa tanaglar. Har redan 3 arr pa foten och vaden som jag fatt fran man med langa tanaglar)
// Amanda