Hur många barn?
Hur många barn har du eller vill du ha?
Vill ha 1-2, men först ska vi gifta oss :)
Vill ha 2 :)

Vill inte ha några alls, klarar mig bra på att umgås med andras och vara tränare, där får jag min dos, alldeles lagom så.
Själv har jag ingen aning. Om jag vill eller inte.
Tredje barnet är på väg och jag har väl tänkt mig iaf 5 barn om inget oförutsett händer.

Första är beräknad om 24 dagar och jag vill ha två
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Har 3, ville gärna ha fler men maken satte stopp för de 2 sista har inte varit helt problemfria graviditeter…

Jag vet inte om jag vill ha några. Ena dagen kan jag känna en längtan efter ett eget litet barn. Oftast händer det när jag har umgåtts med brorsans familj. Mest känner jag nog fortfarande en panikartad rädsla över att bli så låst…
jag har en son på 16…vill inte klämma fram fler egna..men tar gärna bonusbarn..

Jag vill ha en stor familj med många bus ungar, gärna 3-5 st.

minst 2
Just nu vill jag inte ha några barn alls. Och tror inte jag ändrar mig på lång tid. Men man vet aldrig i framtiden, lååångt fram.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

2 barn innan jag är 45 siktar jag på i dagsläget ;)
Carpe Diem
Jag har 3 barn. Det blir inga fler eftersom jag är steriliserad.

vill ha två innan jag är 30, det första innan jag är 25
#15 väldigt vad du har brottom då med att skaffa många barn. Du har ju tiden framför dig, eller?? Tänkte bara at man hör ju hur det kan gå om man skaffar barn allt för tidigt, iaf många barn. Jag har bara en tonåring och det räcker för mig. Kan inte få fler barn eftersom jag är "gammal" Missuppfatta mig nu inte.
#16 att ha barn innan 30 är väl ganska "normalt"?
Inget konstigt för mig iaf.

#16 väldigt vad du har brottom då med att skaffa många barn
Hmm För det första, många barn? Jag vill ha två…
För det andra är väl ändå inte 25-30 så ungt för att skaffa barn. Själv fördrar jag lite yngre föräldrar för då tror jag att barn och föräldrar kan ha mer gemensamt, alltså intressen. Hade jag haft det bättre ställt ekonomiskt så är jag en person som redan nu vill vara förälder.
Att vänta till man är över 35 med att få barn är helt för gammalt enligt mig. Men det är kanske för att alla i min familj var unga föräldrar. När min mamma fyllde 40…. så fyllde jag 20.
Hur gammal var du när du fick barn?

Vet inte, ett först och så får vi se sen om det känns bra med ett till. Vi vet i alla fall vart barnet ska göras ;)
barn, det vette sjutton.. man får se.
min mor var 43 när jag kom,
jag tror att jag var ett lite misstag *S*
glad att jag föddes iaf.. :-)

Jag har fyra barn och ett extrabarn som idag är vuxen (24) dom som bor hemma är 17. 16, 13 och 9. 5 barn räcker alldels utmärkt och jag är både för gammal och steriliserad så antal barn lär alltid vara 5. Jag är 40 så kan ni själva räkna ut hur gammal jag var eller hur mycket det skiljer på oss i ålder. Jag håller med om att man ska inte vänta för länge med att skaffa barn, min man är uppvuxen med gamla föräldrar dom var 40 när han kom och jag är uppvuxen med unga föräldrar dom var 21 och 23 när jag föddes och med tanke på barnbarnen är det ganska märkligt här Farmor är 86 och Mormor 61 och det är en stor skillnad…..
Jag har 5 barn..
2 barnbarn……..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag älskar barn, de är livet
har 3 stycken, skulle gärna vilja ha fler…
Jag vill ha två barn, en av varje sort ;)
/Christine
Har alltid velat ha två barn men som läget är nu kommer jag nog att få vara barnlös :( Om jag inte 'byter' karl vilket jag inte planerat att göra..
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

typ 3 st, men vi får se hur man känner med tiden
just nu har jag bara djuren, och de räcker som mina barn. är ändå 7 st ^^
Har alltid sagt 4, 2 pojkar o 2 flickor ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag vet inte.. Återstår o se ;P

4 tror jah :)
Jag fyller 30 i augusti och känner ingen längtan efter barn. Har aldrig riktigt tyckt om barn, de känns lixom jobbiga.
Har iaf kommit så långt att jag gärna skulle vilja ha ett gudbarn och bonusbarn men jag kommer nog inte föda ett barn. Dels på grund av min sjukdom som innefattar kraftlöshet, smärta och trötthet. Hur ska jag orka med ett spädbarn, småbarn när jag inte orkar med mig själv?
Så nej, inga egna barn för mig. Mina djur (3 illrar) är mina barn och de går före mitt eget välbefinnande. Men så länge de har mat, vatten, rena toalådor, sovplatser och aktivering av varandra så kräver de inte så mkt av mig utan jag ger dem tid när jag orkar. Dessutom kan man stänga in dem i deras rum under natten och sova utan att bli störd. 
Sara
#25 Du vet att jag sagt förut att du gärna får låna mina några dagar…
Fast jag förstår dig.

Skulle ha en, beslöt mig för två. Tvärvägrar tre och har ett fotbollslag. ;)

3 grabbar
3 till. sen har jag mina 4 som jag vill ha :D
Jag vill ha två barn, en pojke och en flicka. :)
Ett helt fotbollslag!!!
Nä men allvarligt, jag har 3 redan och en 4:e på g:) Men kan tänka mig ett till barn efter det..men men vi får se hur det blir:)
1 barn som jag fick väldigt sent i livet

Har två flickor, en på 6 år och en på 7 månader, vill gärna ha en till =) Var 18 år när jag fick min första, (min mamma var 19 när hon fick mej) tycker det är bara fördelar med att vara ung mamma =)
Vet inte ens om jag vill ha barn, måste först träffa rätt. Men rent generellt känner jag att om jag träffar rätt person och känner att jag är i lagom ålder för att bli förälder är 1-2 ganska lagom.
mvh Martin
Fast nu undrar jag om jag inte vill ha tre barn. :P Två pojkar och en flicka. :P Har redan massa namn som jag vill att de ska ha.. ^^
#40 Ahhh du fixar namn innan du?:)
#41- Hihi, jag har några namn som jag alltid har tyckt om. Om det passar bebisen så får det gärna bli det. :)
Har inga.
Pojkvännen är lite velig när det gäller barn. =P
Men jag vill iaf ha minst 2, max 3. =)
Två, en kille och en tjej =)
Har inga, och vill inte ha några heller…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har tre

#18 Haller helt med.
Jag later hellre bli att vara foralder an att bli en gammal foralder som inte har ngt gemensamt med barnet. Min jamnariga kompis foraldrar gick i pension nar hon fyllde 18 och hennes yngsta storebror ar 23 ar aldre an henne. Jag skulle ha enormt daligt samvete om jag som foralder skapade en sadan klyfta, bade mellan mig och barnet och mellan syskonen eftersom hon har haft en annorlunda barndom an oss med "normalgamla" foraldrar (inte markant, men skilladen ar anda markbar).
// Amanda
Jag har inga barn, men kanske ett längre fram vem vet? Min sambo och jag tycker båda att ett är lagom. Men först vill jag gifta mig!
Minst 2.
Har inga jusst nu,men min sambo vill ha ett helt fotbolls lag =P för mej duger d me 2-3 barn ^^
Jag sitter i sitsen där jag inte ens planerar barn..
nu vill jag inte ha några, men man vet aldrig om några år, kanske ser allt anorlunda ut då… vem vet.. =)
www.blueberryhedgehogs.com
Har alltid tyckt synd om ensambarn ändå så sitter jag här med en enda unge och fler lär det inte bli, även om jag på många sätt är väldigt ung till sinnet så vill jag inte att mina barn ska ha för gamla föräldrar. När jag var ung ville jag ha 2-4 barn men det skulle ske innan jag fyllde 30, jag lyckades pressa ut dottern innan min 31:a födelsedag
Så det blir inte alltid som man tänkt sig här i livet…

#48, varför ska man inte ha något "gemensamt" med sitt barn för att man är en äldre förälder?
Mina föräldrar var 35 när jag kom, och jag förstår inte riktigt vad mer vi skulle kunna gemensamt om de hade varit ex. 10 år yngre.