Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 5472 ggr
Karmatarerskanise
2008-07-01 17:58
0

Presentera oss!

Nu är vi hela 731 medlemmar här inne på Relationer.ifokus :)

Tycker det är dags för en presentationstråd så vi vet vad det är för typer vi skriver med :)

Karmatarerskanise
2008-07-01 18:00
0

Jag fyller 24 år i Oktober, är förlovad och bor med killen och vår hund :) Vi bor i Helsingborg/Skåne. Eller DK om man så vill ;)

Just nu är jag påväg ut på arbetsträning efter att ha varit sjukskriven några år. Ser fram emot det :)

Älskar att laga mat och äta gott :) Fiskar gärna och reser så mycket jag kan. Blir inte så ofta som man vill ;)

Är Medarbetare här inne, och på några sajter till. Läs gärna på min sida här inne.

[Vargnatt-]
2008-07-01 18:07
0

Jag har fyllt 20 i januari, bor i Munkfors i en villa med fästman, hund och katt :). Trivs utmärkt i Munkfors som är ett lite mindre samhälle, stora städer är för stressigt för mig.

Jag pluggar hemifrån, trivs väldigt bra med att få vara hemma på dagarna och ta hand om djuren och hemmet :).

Djur är en viktig del i mitt liv, oftast kommer djuren mig närmare än vad människor gör. Jag är pysslig, älskar att fota, skriva, läsa, göra smycken och annat.

[mia-38]
2008-07-01 18:22
0

Jag är 39….fyller 40 i februari…Skrattande Bor i en liten stad som heter Nybro..men vi bor utanför på en gård där vi hyr ett hus min son och jag.

Är singel men väntar på en…fniss….Jobbar heltid med människor…INTE inom vården.  

Umgås med vänner…sonen…älskar djur och natur. Blir en del data. Kollar gärna filmer. Men nu i sommar blir det inte så mycket tv…

Heda
2008-07-01 18:49
0

Oj är vi så många nu, vad roligt.

Är en tjej på 22 år som bor i Göteborg med min sambo och våran hund.
Jobbar på en restaurang här i göteborg, min dröm är att få jobba med djur en vacker dag, så plugga vidare lär det nog bli.
Älskar att laga mat och baka, resa är också ett stort intresse.

Liss
2008-07-01 19:09
0

Är 21 år ung och bor i en 2:a med min hund Ecko och katt Móri. Den lägenheten är belägen i Norrköping vilket jag trivs i lite sisådär. Jag är arbetslös just nu, får lite vikariejobb på hemköp annars. Jag är singel men har nog en liten romans på g (kanske).
Brukar dansa line dance ibland och är ägare till bodyart.ifokus. älskar inredning och mina djur.

äsch, är ju svårt att beskriva sig själv^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Niini
2008-07-01 19:12
0

Jag heter Nina är 20 år, blir 21 i januari. Jag bor med min familj som består av min fästman och busfröet Turbo i vår egna trea i Vasa. Jag och J träffades i slutet av september -04 och 24 november samma år blev det vi. Den 24 maj -06 förlovade vi oss efter en längre tids diskussioner om vår gemensamma framtid. Sommaren -07 började vi fundera på en hund eftersom vi båda ville utveckla vår familj men var inte ännu redo för barn. I augusti samma år började vi ta kontakt med kenlar och den 17 maj -08 hämtade vi äntligen hem vår kärlekshund Turbo som är en sheltiekille.

Jag studerar till sjukskötare i Vasa, börjar mitt andra år i höst. Under sommaren arbetar jag i Malax på demensboende och i hemservicen. Hoppar även in på ett äldreboende här i Vasa. Fritiden används till att få fason på Turbo, försöka få lite kvalitetstid med sambon samt fotografera, försöka klämma in lite vänner och göra bloggheaders.

Sandra
2008-07-01 20:56
0

Oj, va många medlemmar.

Jag blir 25 i december. Bor med min sambo i lägenhet i en liten ort som heter Bålsta. Det ligger en bit utanför Stockholm. Storstäder är inget för varken mig eller han (Han är från lilla Orsa).

Både jag o min sambo saknar djur. Vi är uppväxta med djur och funderar på att skaffa hund. Men det får bli ett senare projekt. Nu hägrar det lägenhetsköp. Eller hägrar och hägrar… det kan ta 3 månader eller kanske 3 år.. vem vet =) I slutändan vill vi ha hus iaf.

SaraA
2008-07-01 21:37
0

Jag heter Sara och är 20 år. Bor i en tvåa i centrala Göteborg tillsammans med mina två djur; en kanin och en hamster. Djur och fotografering är mina två största intressen.

Jag är även utbildad undersköterska/mentalskötare och jobbar på en avgiftningsklinik på östra sjukhuset för heroinmissbrukare. I framtiden så vill jag jobba inom rättspsykiatri då jag finner det otroligt intressant. =)

ElinKee
2008-07-01 22:05
0

Kul tråd att dra igång! Jag började sitta på pysselforumet, för att gå vidare till gravid och nu hänger jag på de flesta! Har märkt att många gör så, man känner igen namn nu, för många är aktiva inom många forum. Jag heter iallafall Elin, blir 23 i oktober och bor i Västerås. Där bor jag med sambo, hund och tillökning i december om allt går som det ska. I veckorna jobbar jag på ett jobb där jag trivs mycket bra, företagslogotyper.

Karmatarerskanise
2008-07-01 22:06
0

#9 Ja, man brukar börja på en sajt, sen hittar man till fler :)

Grattis till graviditeten eller vad man säger :)

Sarah
2008-07-01 22:18
0

Sarah, 26 år. Läser ett masterprogram i Nationalekonomi på Stockholms universitet och undervisar i samma ämne på grundkursen. Har nu fått titeln Adjunkt, vilket låter lite mysko. Till hösten byter jag till ett masterprogram i miljöekonomi med nationalekonomi som inriktning på SLU i uppsala.

Bor på landet i Rånäs utanför Stockholm tillsammans med sambon, just nu tio illrar, två katter och en häst som står en bit bort. Fick veta idag att hon är dräktig så om ca tio½ månader får jag ett fint litet föl.

En gång i tiden utbildade jag mig till fotograf och fota är fortfarande ett stort intresse. Min nya kompis är min Canon 40d. Fotar helst natur och framförallt blad. 

Annars läser jag mycket. påtar i trädgården, dricker för mycket öl med kompisar och pussar på alla djuren.

CarolineJ
2008-07-01 23:06
0

Jag är en glad tjej som gärna avnjuter ett glas rött i solnedgången, resor och promenader i månskenet…. hehe

Nä men seriöst så gillar jag inte vin. Jag bor med fästmannen i centrala Malmö, med oss bor även Dizel, vår hund och Ducky, vår kanin.

Just nu är det planering av bröllop som står högst på listan så man kan ju säga att det är ett intresse nu.

Våra största intressen är nog resor, allt ifrån små utflykter till stora backpackingresor. Annars när vi är hemma så är det vänner, musik, jobb och fester som gäller.

ah just det! jag fyller år snart, den 23 juli blir jag 22…

Sessan1
2008-07-02 00:05
0

:)) jag kan ju vara "MAMMA" TILL ER ALLIHOP. är nog äldst här, har jag en  känsla av eller?? jag håller med dig Heda, jag älskar oxå att laga mat och att baka. I dag ha jag bakat franskbröd t.o.m Det blev jättegott :) Så det kommer jag att baka i fortsättningen oxå. Har även bakat annat bröd tidigare som  blev jättegott oxå. Blir med andra ord: 55 år till hösten iaf. Ngn som slår den åldern här inne?? Jag kanske är för gammal att vara med här??? Vad tror ni. Det känns så för mig iaf. Tycker det är så trevligt folk här oxå iaf.

Gillar ju resor, trädgård, musik med mera oxå.

Tass på er.

Sessan1

[SharpMissy]
2008-07-02 00:17
0

Jaha, vem är jag då?

36 år. Glad. Väger lite för mycket just nu pga rökstopp och jävligt dålig karaktär. Men jag har rätt kul.

Jag har tre barn är gift och jobbar som marknadskoordinator. Det innebär att jag samordnar marknadsföringsprojekt samt bygger annonser i InDesign, gör webbannonsering, administerar webbsidor, skapar trycksaker, broschyrer, menyer, skyltar m.m.

Jag älskar mitt jobb!

När det är kväll eller helg så sitter jag vid datorn. Spelar just nu en hel del CounterStrike, käkar popcorn och tar en öl eller två. Aa just det, så försöker jag sköta om den här sajten lite. Men jag tycker mina fantastiska Medarbetare gör det stora jobbet just nu.. *puss på er*

Karmatarerskanise
2008-07-02 00:28
0

#14 puss på dig med :)

Jag har ett gammalt CS account :P

Sarah
2008-07-02 00:56
0

#13 Klart du inte är för gammal. Det är bara kul men olika perspektiv.

fotokrafs
2008-07-02 02:55
0

jag är en liten tös som fyller 25 på fredag
och bor med sin älskling i en stökig etta :)

pluggar, men har lååångt sommarlov nu
ägnar fritiden till dator, utflykter och allmänt mys

dricker ytterst sällan, röker aldrig
tränar alldeles för lite men skall skärpa mig

är rätt snäll och inte allt för korkad,
vissa tycker även att man är söt (iaf maken)

men har som de flesta också mindre bra sidor
lättstött, blyg med tunghäfta (även vid skrift)
kan nog också uppfattas som tråkig och likgiltig
m.m.

vem orkar höra mer?? Räcka ut tungan

SaraC
2008-07-02 15:56
0

Fyller 23 i år. Född, uppvuxen och bosatt i Borlänge :) Bor i en 2:a med vovven Eros.

Pluggar till lärare. Vet inte riktigt om jag är singel längre, men har iaf varit i ca 1½ år. När jag är ledig hänger jag med vänner/familj. Tränar hunden en del också.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ressu
2008-07-02 16:11
0

Jag är en 26-årig tös som bor med sambo och våra två (snart 3) hundar i vårat hus i en liten by ca 5mil söder om Vasa, Finland. Jobbar som telefonist på taxikontoret i Vasa.

På fritiden försöker jag hinna träna hundarna, umgås med mina vänner och min underbara sambo. Fotografering ligger mej oxå ganska varmt om hjärtat. Nu för tillfället räcker inte riktigt tiden till då vi håller på att bygga ut, men det ska väl lugna ner sej så småningom Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

chik
2008-07-02 16:32
0

To funny) Ja här är en gamling till!!

52 år 5 barn, 2 barnban. har jobbat sen78 som lokalvårdare sanering. Blev sjukpensionär 2001 för dåliga lungor.

Bor lite utanför Ullared.norra Halland. sambo ett hemavarande barn 2 hundar 2 hästar 1 höna 1 katt.

Intresse hundar hästar så min tid går åt att sköta djuren. Är inte mycke för mäniskor är mest i skog o mark. Ja det glömde ja Arkeologi är väldigt intresant..

Data där kan jag fastna bra länge.Ja det var lite om mig..Gå in på min sida där är kort.dagbok. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Johanna
2008-07-02 16:43
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Johanna heter jag,. fyller 24 om 1månad… *börjar känna mej gammal*

bor ngt söder om sthlm i en 2:a (bostadsrätt) tillsammans med min gulliga sambo Daniel o min "hemska" kamphund RoxieFlört
Arbetar heltid inom handikappomsorgen…

Är i grund o botten en riktig hästtjej, men har nu lagt hästarna på hyllan ett tag pga barn, vi vill gärna ha barn, o ska försöka oss på att göra ett till hösten(fick ett MA nu i april) :) 

Älskar att köra bil o har om jag får säga det själv en ganska häftig bil… fort går den allafall…

Gillar att vara ute o brukar gå o gå o gå tillsammans m min Roxie, o just nu går vi även i "skola" o ska till hösten börja på en spårkurs,  

Ska snart gifta mej… o bli fru Karlsson….Räcka ut tungan

ja, det va lite o mej…. är inte en så värst intressan person ;) 

*bild på min lilla familj*

abbis
2008-07-02 21:53
0

Hej

Här har ni en ungdom på 50år.Har två grabbar på 17 och 28 samt en bonus son på 16.Är sambo sen 5,5 år tillbaka med Björn som är anställd och jobbar i  butiken samt sköter webbshop hemsida och bokföring åt mig ,med andra ord en slav .Har en långhårig röd katt som heter Foppa.

Bor i en 1850tals fastighet mitt i smeten i Nora där jag driver krukmakeri,present,te,kaffe butik med ett litet cafe och utställningspark.

Är intresserad  av mitt jobb som jag hållit på med i 35 år.Mina andra intressen är att  resa  och se världen,gå på auktioner,slalom,mode.

På sommaren hinner man inte med så mycket annat än att jobba då vi kör 7 dagars veckor.På vintern kan vi ta det lite lugnare..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Zvintos
2008-07-02 23:46
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ninni heter jag och är 20 år fyllda.
Bor tillsammans med mina föräldrar och lillebror i en villa i Smedjebacken.
Är särbo just nu, men vi planerar att bli sambos inom ett år.
Har en vovve tillsammans med pojkvännen och som bor med honom och hans föräldrar+syskon; en rottis på snart 1 år (4/8) vid namn Balder.
Jobbar just nu som restaurangbiträde på McDonalds i Borlänge, men sade upp mig igår.
Pendlandet själ alldeles för mycket fritid (3-4timmar/dag).

Har ett stort intresse i kaniner och bedriver en uppfödning i liten skala.
Just nu har jag 8 kaniner, och då räknar jag med kullen på 4 som nu snart är 4 veckor gamla. =)
Har även en hemsida till uppfödningen.

Sport är även ett stort intresse, allra helst innebandy.
Även om jag numer inte har tid att spela längre.

Fotografering är även ett väldigt stort intresse.
Har nyligen investerat i en Nikon D40, min allra första systemkamera. ^^

Och för att göra presentationen lite roligare, slänger jag in en liten bild. =)

Telefonkontakt
2008-07-03 00:14
0

Linda heter jag, är 20 år och gift och väntar första barnet som är beräknat om 3 veckor. Jobbar som timvikarie på förskolor vid behov, men det är rätt dött nu under semestertider tyvärr..

Sitter mycket vid datorn, typ all tid hemma.. Tycker att livet är orättvist då man lever hedligt men ändå ska allt krongla till det hela tiden..

Älskar tatueringar och att färga håret.. Oviktig fata är att jag sedan 16 års ålder har en hel del grått i håret så jag färgar det ofta (inte just nu) och vill gärna ha tillbaka rosa håret jag hade i höstas.

Vill utbilda mig till förskolelärare och det kanske går av stapeln 2009 efter föräldraledigheten.

Har två råttor + en som rymmde häromdagen, hoppas att hon kommer fram vid liv.. Inga illrar kvar pga många anledningar *snyft*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Haresi
2008-07-03 04:51
0

Hej mitt namn är shahin och bor ensam har en liten konung på 3 år själv e ja 28 fyller år snart om 20 dagar :D
Älskar fotboll och kärlek och musik.

jag JObbar som IT ansvarig för SÄS . i övrigt så producerar jag musik och är DJ ibland. Jag arbetar också mycker med hemsidor och servrar mm.

Som ni ser så ser jag inte svensk ut . Jag kommer från ursprungligen från Iran (Sorry sharp missy) Och har bott i sveriger sedan 15 april 1989 då jag bara var 10 bast.

CarolineJ
2008-07-03 14:30
0

#25: om du fyller år om 20 dagar så har vi samma födelsedag hihi.

Haresi
2008-07-03 14:41
0

#26 lol bra då ska vi ha kalas i hop då . Jag tar med mig supet. oroa dig inte för det :P

Gabriella77
2008-07-03 16:07
0

Jag heter Gabriella, fyller 31 till hösten. Jag jobbar som administratör på ett stort företags huvudkontor. Trivs jättebra, har många trevliga arbetskamrater. Jag har nyligen flyttat till Solna, G:a Råsunda och det är nog det finaste stället jag bott på hittills. Njuter varje dag över de vackra omgivningarna. På min fritid försöker jag hitta på roliga saker med vänner och familj, är väl ute på en dejt emellanåt:), fikar mkt, kollar på film, lyssnar mkt på musik, går i affärer och suktar efter alla fina saker och kläder…kanske köper ngt ibland oxå:)

Karmatarerskanise
2008-07-03 21:50
0

Fler får gärna presentera sig :) Alla är välkommna, även ni som kanske inte skriver så mycket utan mest läser :)

[stblues35]
2008-07-04 00:10
0

#29 Får man det?:) Njaee vet inte om jag vågar:)

Karmatarerskanise
2008-07-04 00:11
0

Haha klart du gör :)

[stblues35]
2008-07-04 00:19
0

Ok gör det lite lätt då:)

Hmmmm gammal=30++++++ än så länge.Bor en bit utanför S-vall med sambo, har 3 barn och 1 på väg:)

Räcker det??:)

Alex
2008-07-04 23:52
0

Jaa, jag heter Alexandra, är 19 år och bor i Karlstad, fortfarande hemma tyvärr. Har pojkvännen ca 10 mil bort…

Häst och vovve har jag också, inget jobb eller nån som helst sysselsättning mer än det för tillfället, men hade tänk mig att börja plugga till hästfysioterapeut till hösten. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lindbygarden
2008-07-10 02:19
0

Hej på er alla!

Några av er känner jag redan från ridsport.ifokus.

Jasmine heter jag, 33 år, sambo, har tre barn som är 11, 3 och 1,5 år gamla. Jag bor på öland på en gammel gård. Vi har ett par hästar och ngr katter.

Har precis startat företag, ska försöka få ordning på hus och trädgård, vara en bra mamma, en härlig sambo, få bort allt gammelt babyhull som hänger kvar, rida in och utveckla min hästar mm mm

Lite om mig..

Musiken
2008-07-10 03:48
0

Hej! Jag heter Amanda, och bor sedan i September 07 i den lilla staden Carlisle pa gransen mot Skottland. For er som har lite koll pa Storbritanniens geografi sa kan jag saga att Carlisle ligger ungefar en timme ifran Newcastle och en och en halv fran Glasgow :)
Har i Carlisle gar jag en trearig fotoutbildning och ska val forhoppningsvis dra vidare ut i varlden nar jag ar utexaminerad.

Tillsammans med min pojkvan Ross har jag illern Pudding, och tydligen sa flyttade en ny liten valp in idag ocksa! Honom har jag inte traffat an da jag for tillfallet ar pa besok hemma i Sverige och Ross ar kvar i England :/

sandra1977
2008-07-10 13:13
0

kul att läsa om er..min presentation finns i  tråden "hejsan"av sandra 1977.

emsems
2008-07-10 17:46
0

Hej! Jag heter Emma och är Medarbetare på sidan. Jag är även Sajtvärd för skirvlust. Jag bor i Umeå och jobbar som Redaktör/Journalist.

Jag bor tillsammans med min karl sedan någon månad och vi har just köpt vår nya lägenhet som vi kommer renovera. Tillsammans med oss bor även katten Penny.

Fritiden speneras med vänner, killen, på stallet eller renoverandes av lägenheten.

TheaGianneschi
2008-07-10 19:18
0

Jaha en till överårig, hahaha. Heter Thea är 39 fyller 40 till hösten. Bor i hus i Perstorp. Mamma till 4 barn eller ungdommar Göte 17, Folke 16, Siv 13 och lille Jockefjanten 9år. Här bor också maken Micke som har fyllt 45. Tore, Ted är mina gula terroristkatter. Maya är lillan en liten urtuff cocker/tax och sen "björnen" Rex vår schäfer. Har en hel flock djur till som bor här men då mest på ungarnas rum, en leguan, en geckoödla, en majssnok, en kakariki, en nymfparakit och sen har dottern en häst men hon bor på stallet som tur är. Jag jobbar som författare/föreläsare. Har det så väl förspänt att mitt jobb är min fritid och vice versa……………….

Aviendha
2008-07-11 01:19
0

Min tur då.

Paulina, fyller 21 till hösten. (Oj vad ungt det lät när jag skrev det, jag som känner mig så åldrad hehe)

Just nu så pluggar jag till socionom i Östersund. Ägs av två illrar, Phoenix och Aviendha, samt sambon Janne, mitt hjärtas sång.

Finns det så mycket mer att säga?

Tattueringar står nära, msikberoende till max. Smälter av V8muller, läser mer fantasy än vad som är rekomenderat. Pysslar som sagt på med lite av varje.

Får jag säga det själv så är jag en riktigt rolig jäkel ;)

emmsaaan
2008-07-11 19:05
0

Jag heter Emmy och fyller 16 år imorgon. Jag bor i Sala som ligger i västmanland.

Mina största intressen är mina kaniner, fotografering (äger en Canon EOS 400D), teckna och skriva. Jag älskar djur och min största dröm är att få en toypudel.

Jag är tillsammans med en kille sedan en månad tillbaka.

tindra21
2008-07-11 23:34
0

Snart 33 år gammal tjej  gift och sammanboende med min livs kärlek tillsammans har vi två så kärleksbarn. Har även två tonåringar från ett tidigare förhållande.. Bor i centrala helsingborg och jobbar på ett ip telefon bolag som it-tekniker ..

Familjen består även av våra  3 stycken katter och på min fritid så tränar jag och det lär bli ännu mer till höstan då maken ska hänga påSkrattande..

Är även Medarbetare här och hoppas att jag ska kunna lägga lite mer tid här framöver….

/Tindra

skrollan
2008-07-11 23:47
0

Jag då :)
Heter Linnéa och fyller 18 i augusti (jiiiipi körkort). Bor tillsammans med min kärlek Erik och tillsammans bor katten Schess och illrarna Skrollan & Groggie som förgyllar våran vardag! Jag pluggar sista året till barn och fritidsprogrammet till hösten och hoppas kunna jobba inom människor efter det.

Mikaela_B
2008-07-12 06:51
0

Jag då..

Heter Mikela, bor i Göteborg tillsammans med mina djur. Fyllda 19 år och intresset ligger självklart hos djuren.
Ägare till massa 4-benta taggiga och icke taggiga, även krälande och flerbenta vänner ;)

Ska återuppta distansstudier nu efter sommaren, är just nu arbetslös men söker jobb intensivt varje dag. Tråkigt att gå hemma :P

Sajtvärd på igelkott här på iFokus, föder även upp Pygmekottar och drver omplaceringehem för tamkottar, men är även stående som akut/joure hem för div djur. Och finns som hjälp…

Lite info om mig =)

www.blueberryhedgehogs.com

Karmatarerskanise
2008-07-14 20:42
0

Nog finns det fler medlemmar här inne som vågar presentera sig :P Komigen :)

[stblues35]
2008-07-15 17:17
0

Men jag behöver väl inte presentera mig igen va???:)

cat-malou
2008-07-15 17:35
0

Malou, 44 år ung. Bor med min afrikanske make (gifta sen 2 år och bott tillsammans sen han kom hit för ca 9 månader  sedan) och min 13-åriga dotter + 6 st katter (som maken inte gillar speciellt mycket). Bor på landet utanför Alingsås, en av dispyterna mellan mig och maken eftersom han vill in till stan.

Är periodare på iFokus, samlare av fuchsior och lite av en arbetsnarkoman så det är ganska tacksamt när jag inte får lov att jobba över på vissa företag som jag blir uthyrd till (jobbar inom bemanningsbranchen)

Inflyttad
2008-07-15 18:19
0

Johnny, 36 (döpt efter min mors idol Johnny Cash)

Är ursprungligen uppvuxen i Sandviken (typ 20 mil norr om sthlm) men bosatt i Göteborg sedan tio år tebax.

Gillar resor, försöker komma iväg lite överallt, har väl hittils varit runt i Europa, lite USA, jobbade ett år i Karibien, varit runt i Afrika på olika safaris (både djungel och öken) och andra kulturella platser, Kina, Thailand och därikring. Thailand är klart favoriten, mycket på grund av dykningen, men även pga folket och maten(min kolega blev lite trött på mig när vi jobbade i Borås och jag ville äta thai till lunch måndag till fredag).

Jobbar med mätning, typ en sån där lantmätare som kikar i instrument vid olika byggen även om det mest är bakom datorn för närvarande…

Vad det gäller relationer så har jag väl under hela livet oftast varit i en, men jag är ändå inte så bra på dom (varför kan inte livet vara som på film)…

[Henke29]
2008-07-15 21:20
0

Heter Henrik är 30 år..
Bor i en liten by som heter Torsås ligger i Småland..
Mina intressen är Flyg Bilar Datorer musik foto film :)
Ojj de där var måna intressen hehe..
Jobbar i en Elkejdianbutik..
Ja de var väll lite iallfall..

HannaM
2008-07-15 21:26
0

Jag heter Hanna och är 22 år, bor i Stockholm med man och fem illrar. Älskar mina illrar tokigt mycket och större delen av livet kretsar runt dom då jag är sjukskriven för diverse psykiska åkommor sedan snart två år tillbaka. Har inga drömmar eller mål i livet men visst vore det kul att kunna bli en hyffsat fungerande människa igen. Bortsett från illrarna så är handboll ett intresse, dock har jag legat lite lågt senaste året och bara tränat småknattar men hoppas på att komma igång själv igen till hösten.

Karmatarerskanise
2008-07-15 21:36
0

Så kul det är att läsa om alla :)

SeaHawk
2008-07-15 23:37
0

Tja, är 36 år och gift med Sharpmissy, har inte varit in här på ett tag nu då livet har annat pyssel att styra med. Jobbar i skogen och har eget företag.

Sovgott
2008-07-16 14:58
0

Hej! Jag är 29 år, bor i Jönköping med min sambo sedan 5 år tillbaka. Jag har en filosofie kandidatexamen i psykologi, jobbar med funktionshindrade människor. Jag tycker om att simma, cykla, promenera, pyssla om mina gröna växter, baka bröd, laga mat, städa (skulle nog passa som hemmafru), umgås med vänner (men är periodare; ibland träffar jag vänner varje dag och ibland har jag ett stort behov av att få vara ensam), fotografera, läsa böcker, se på film, skriva, resa (även om jag inte har kommit iväg någonstans den sista tiden…)

fridaas
2008-07-16 16:03
0

Hej!

Frida heter jag och är 19år gammal, bor i Lekeryd och Tenhult.
Är för tillfället arbetslös, tog studenten i år från hotell- och restaurangprogrammet inriktning servering och barteknik på nördskolan JohnBauer i Jönköping.

Brukar umgås med vänner, fota lite då och då, dock inte så mkt som i början.. Var väldigt aktiv inom föreningen Eldsjäl, där jag hll på med poi, jonglering, eldslukning, eldblåsning, även lite nål- och eldfakir ibland.
djur tycker jag om, även att jag är allergisk.. tycker nog att djur är bättre än människor då de inte sviker lika lätt som djur.

Humöret går i perioder, ibland är allt negativt och ingenting kan göra det bättre, medans ibland är allt på topp, just nu är det på topp!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.