Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 5472 ggr
Karmatarerskanise
2008-07-01 17:58
0

Presentera oss!

Nu är vi hela 731 medlemmar här inne på Relationer.ifokus :)

Tycker det är dags för en presentationstråd så vi vet vad det är för typer vi skriver med :)

Karmatarerskanise
2008-07-01 18:00
0

Jag fyller 24 år i Oktober, är förlovad och bor med killen och vår hund :) Vi bor i Helsingborg/Skåne. Eller DK om man så vill ;)

Just nu är jag påväg ut på arbetsträning efter att ha varit sjukskriven några år. Ser fram emot det :)

Älskar att laga mat och äta gott :) Fiskar gärna och reser så mycket jag kan. Blir inte så ofta som man vill ;)

Är Medarbetare här inne, och på några sajter till. Läs gärna på min sida här inne.

[Vargnatt-]
2008-07-01 18:07
0

Jag har fyllt 20 i januari, bor i Munkfors i en villa med fästman, hund och katt :). Trivs utmärkt i Munkfors som är ett lite mindre samhälle, stora städer är för stressigt för mig.

Jag pluggar hemifrån, trivs väldigt bra med att få vara hemma på dagarna och ta hand om djuren och hemmet :).

Djur är en viktig del i mitt liv, oftast kommer djuren mig närmare än vad människor gör. Jag är pysslig, älskar att fota, skriva, läsa, göra smycken och annat.

[mia-38]
2008-07-01 18:22
0

Jag är 39….fyller 40 i februari…Skrattande Bor i en liten stad som heter Nybro..men vi bor utanför på en gård där vi hyr ett hus min son och jag.

Är singel men väntar på en…fniss….Jobbar heltid med människor…INTE inom vården.  

Umgås med vänner…sonen…älskar djur och natur. Blir en del data. Kollar gärna filmer. Men nu i sommar blir det inte så mycket tv…

Heda
2008-07-01 18:49
0

Oj är vi så många nu, vad roligt.

Är en tjej på 22 år som bor i Göteborg med min sambo och våran hund.
Jobbar på en restaurang här i göteborg, min dröm är att få jobba med djur en vacker dag, så plugga vidare lär det nog bli.
Älskar att laga mat och baka, resa är också ett stort intresse.

Liss
2008-07-01 19:09
0