Har du funnit vänner?
Har du funnit några vänner här inne på Relationer? Eller på någon annan iFokus sajt?
Med vän menar jag att ni pratar mycket över nätet coh kanske till och med har träffats :)

Nej.. Jag ar inte san som garna blir for god van med nagon over natet, aven om jag har en bra kompis fran en annan sida som jag till och med akt pa festival tillsammans med. Kanns som att man inte lar kanna hela manniskan over internet tyvarr :/
// Amanda
Jag har träffat vänner både genom iFokus och andra forum.. kommer bla träffa ett par av dem irl rätt snart.. Hoppas på nya vänner här inne:o)
Ja,. jag har fått vänner genom relationer iFokus 
/Christine

Ja, via kanin.ifokus :) Och jag har träffat dem med :P
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Inte jag i allafall, även mest bara hej och sånt genom andras gästbok när man tittat förbi. Jag var inget vidare bra med att binda nya kontakter med folk..

Jaa=) Iller.ifokus är bra grejer=) Nästan alla jag pratar med och träffar nuförtiden har jag fått kontakt med där, eller via någon där.
Ja, men inte via Relationer.
Japp.. via relationer och hundar och bodyart.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ja, några från kanin.ifokus. Har träffat tre av dom och sett 4 till.
inte via ifokusgrupperna, men andra nätgrupper har jag träffat en hel del nätvänner. Trevligt tycker jag.

Hell yeah!!
En hel drös..
Carpe Diem
Ja det har jag eller hur >Betty! Vi har tom umgåtts en del irl och hon är jättetrevlig!

ja genom hittekatter . men inga jag talar med dagligen om allt ,men en sån jag känner att jag kan prata med om allt om jag vill. en sån man blir glad när man får pm av. pratat med flera in real life som jag verkligen gillar, känns när man lyfter luren som om man känner dem redan, jättemyzigt folk.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.