de gör mig illa
ja brukar inte vara på den här sajten… men nu är ja så ledsen för mina närmaste killkommpisar lyssnar inte på mig när ja ber dem att lägga ner en disskution som gör att jag blir kränkt o sårad… en av dem har ja strulat med och den andra umgås ja med bara.. o nu vill de veta vem det är jag träffar som ja har sex med!! ja har sagt att ja inget kan säga vem det är men igår kväll satt de o tjatade i en timme på en av krogarna här i stan att ja skulle säga. tom att de skulle ta reda på vem det är kanske rent utav genom min tele.. ja fick nog o sa nu har ni gått över gränsen.. så ja gick.. o den där killen som ja har strulat med trodde att jag hade hittat på att jag strular med en annan för att göra han svarttsjuk!!! det som är jobbigt är att ja är 100% ärlig i allt o jag märker att ingen annan är det så jag blir inte trodd för den ja är . inget ja säger tas på allvar.. idag känner ja mig sviken o känner att de inte respekterar mig.. så nu funderar ja på att lägga en annan sida åt om aj nu kommer att träffa dem.. ja brukar eller vi brukar vara öppna med varandra o säga de mesta om oss själva alla problem ja sex o allt.. men nu måste ja sluta att prata om mig o tänka på vad ja säger.. men hur roligt är det..att helt plötsligt vara som en mussla. hur funkar det????
Oj, tycker du ska stå på dig och säga åt dem på skarpen varje gång de tjatar om nått du inte vill prata om.
Fungerar inte det så skit i dem.
Sara
ja jag tror att de inte förstår hur illa de gör mig.. de tror att ja kan ta hur mycket som helst..
Ja, du måste helt enkelt vara tydlig. Alltid.
Respekterar om dig inte trots detta så är dom inte vänner material!
Jag säger som Hera att du ska vara tydlig mot dem med vad du menar.
Jag har själv haft en dust med en kompis idag som inte fattade att jag blev irriterad bara för att han tyckte att det var det bästa sättet och jag inte tyckte det. Så tillslut efter att ha sagt det typ 25 gången så fattade han.

Stå på dig och skippa sexpratet ett tag. Den informationen ska de inte ha om de inte respekterar när du säger ifrån sen. Börjaom på nytt och lägg en tydlig ribba på var gränsen går. Annars är det kanske lika bra vänskapen tar en paus ett tag
ja jag har gett mig på den ena på samma sätt o det var bara några kommentarer.. ja kännde mig elak men ja tänkte nu ger ja som de gjorde.. o gissa om den ena vart arg..