Bråkar ni?
Bråkar ni ngt i ert förhållande? Mycket? Lite? Inget alls?
Vi bråkar inte så mycket. Tror jag.
Lite småkäbbel och så har vi ju, men inga stora bråk.
Vi hade en period då vi bråkade mycket, men vi kom förbi den :)
Sen är jag väl lite mer bråkig veckan innan lingonveckan ;)
Vi bråkar aldrig… Vi har ju självklart haft meningsskiljaktigheter och diskuterat och så.. (Vilket oftast slutar med att jag gråter eftersom jag ALDRIG kan hålla tårarna tillbaka när jag blir frustrerad, det är väldigt irriterande för det går inte att föra en normal diskution då, och han brukar bli alldeles förtvivlad över att han har fått mig att gråta) Det slutar nästan alltid med att jag får förklara att jag inte är ledsen utan bara irriterad och vi pussas och blir sams. Något stort bråk har vi aldrig haft, de gånger vi har rytit till åt varandra eller liknande har det varit andra faktorer som påverkat humöret och till slut går det bara ut över första bästa. Men jag tror väl att vi kommer bråka nån gång men jag är glad så länge vi slipper. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Vi behöer våra urladdningar lite då och då :P
Precis… och den kommer väl så småningom.. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Vi brakar en del, men mest gar det i perioder om en av oss ar valdigt stressad t.ex. Sen sa spelar ju spraket in en hel del ocksa, det blir manga missforstand nar man inte pratar samma sprak.
Precis som TerriZue sa borjar jag ocksa grata hela tiden, vilket gor Ross mer irriterad eftersom jag ar sa "overkanslig" :P
// Amanda
gruff och lite smårytande här och där måste få förekomma, men jag erkänner att ibland lättar taket här när karlar är i närheten av mig 

Mindre och mindre sen jag köpte min trampolin :) Jag blir så förbaskat glad av den.
I början av vårt förhållande bråkade vi massor, men med åren har vi lugnat ner oss. Nu bråkar vi inte, vi bara tjafsar lite emellanåt när vi inte tycker likadant eller inte vill samma saker.
Nej vi har faktiskt inte bråkat under de här 4 åren vi varit tillsammans. Det är ju inte så att vi alltid tycker likadant, men vi är båda överens om att det är bättre för oss att prata normalt om det istället för att bråka med varandra.
Bråkar brukar jag inte kalla det men det gör nog maken. Kanske jag som är grälsjuk ibland, har lätt för att bli irriterad eller arg om jag tycker någon är tyken. Sen kan jag tycka det är lite roligt att fejka en höna av en fjäder..
Haha.. igår natt låste jag ute maken på balkongen, då jag tyckte han var orättvis, elak. Ett lite väl demonstrativt sätt att visa vad jag tyckte kanske
speciellt med tanke på vad det gällde
Hihi jag kan egentligen tycka att det är skönt att "bråka" ibland för då kan man lätta på trycket, och sen är det så himla mysigt när man blir sams eller vad man skall kalla det.
Jag tycker inte att vi bråkar mycket. Vi är oftast väldigt lugna och kärleksfulla..
PS vore kul att veta din syn på det hela, Gura ;)

VI bråkar ibland. Men aldrig så att vi skriker på varann. Men jag blir lessen varje gång vi har haft en dust. Vill inte bråka alls.

Vi har bara en bråkfaktor och det är pengar. Så innan lön är det lite isigt i luften. Vi har ju alla pengar tillsammans så det är inte bråk om orättvisor eller liknande utan mer att få pengarna att räcka till. speciellt nu på sommaren när johannes inte har sitt csn. han sommarjobbar men man får ju inte lön förrän andra månaden.
ojojoj, många stora och många små men vi älskar varann endå. iofs bara med ord men har aldrig blivit kallad för dumma saker. vilket jag e tacksam över. vet att vissa får höra det ena och det andra när dom haft stor bråk med sina karlar.
Vi bråkar aldrig.
Är det någonting vi inte är överens om, så diskuterar vi det lugnt och sansat.
Brukar alltid komma till en kompromiss ganska snabbt.
Vi har bråkat/grälat 2 ggr på 5,5 år..så det anses väl obefintligt
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Inga bråk än. Har surnat till en gång, men då pratade vi om det sedan och sedan var det inte mer med det… Jag är inte så bråkig av mig och itne han heller, vi är nog båda rätt lugna och så.
Det hände förr. Numera undviker vi det. Visst tjafsar vi bland, men det blir aldrig ett riktigt bråk och vi blir inte ovänner.
Det hände förr. Numera undviker vi det. Visst tjafsar vi bland, men det blir aldrig ett riktigt bråk och vi blir inte ovänner.
nej, inte direkt. diskussioner om saker hitan å ditan har man ju men vi är såpass jämställda i vårt förhållande att det inte finns "behov" för bråk/gräl, finns inget att bråka om lixom..
Ja herregud va vi kan tjafsa:o)

bråkar gör vi kanske en gång eller varannan månad. väldigt sällan.

lite småtjafs då o då, men bråkar inte direkt ofta
bara lite småtjafs men aldrig bråkat.
jag tycker att det är skönt med lite gräl ibland man behöver hela skalan:o)
Jag skulle aldrig vilja ha ett förhållande fritt från bråk, m,an behöver rensa luften ibland.
Vi bråkar sällan, det blir som mest lite hetsiga diskussioner. 2 gånger har vi haft gräl, där jag blivit så frustrerad så jag börjat gråta, men då drar han bara och blir ännu mer förbannad.
Det jobbiga är att han inte pratar om han tycker att något är jobbigt eller liknande, medan jag hellre gör det. Jag vill prata om saker, hur obetydliga som hellst för att reda ut saker och föra förjhållandet framåt
Paulina

Det är typ som #12 säger
jo tack lite småtjafs kan det nästan vara varje dag ibland men riktiga bråk 2-3 ggr om året. men vi vet att vi älskar varandra men de kan bli heta disskusioner då vi kan tycka olika o ingen av oss vill ge med sej
Jag är en sån som behöver avreagera mig ibland. Jag måste få bråka iaf lite ibland, annars mal det bara mer och mer inom mig tills allt brakar.
Mvh Tassy
Egentligen gillar jag inte att bråka men tyvärr så brukar jag hålla grejer inom mig och till slut rinner bägaren över. Vi hade ett rejält gräl nu i början av veckan och det var nog bra, vi har det mycket bättre nu och kan skoja osv på ett annat vis än vad vi har kunnat på sistone. Kan nog behövas med ett bråk ibland för att få vissa personer att fatta att man menar allvar
Nepp vi har inte bråkat alls på det här året som gått,vi får se om det kommer att ändra sig sedan men jag tror inte det.
Vi bråkar väldigt sällan, men gnabbar kan vi göra nästan varje dag…. ibland flera gånger om dagen och ibland kan det ta flera dagar imellan.
senast jag och min sambo bråkade var nog flera månader sen:s
Min blogg: SweGizmo.se

Nej, men små gruff har det ju blivit med åren men inget större.
Nepp, inget alls än.. vi skämtade om att vi hade vårt första gräl i går när killen sa att osten va så god att han tänkte gifta sig med den haha. så bara på skoj än så länge ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

njae, tjaffs… och alltid mitt fel=) är så explosiv och har kort stubin, dålig impulskontroll och tänker inte innan jag pratar